Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidskindjes

  4-3-2009 18:55:58
hallo
wij trouwen op 17 juli en omdat we al samen 3 kids hebben laten we ze voor lopen als bruidskindjes. mijn metekindje zal ook voor lopen, dus hebben we dan 3 meisjes en 1 jongentje. mijn oudste dochter mag de ringen dragen en mijn jongste dochter en metekindje een mandje met bloemblaadjes
nu is mijn vraag voor mijn zoontje van 4 weten we niet echt iets om hem te laten vasthouden en hij zal zeker ook iets willen doen
iemand een idee wat een jongetje kan doen?
groetjes

vanessa
17-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1017


Cindy
22-8-2009
 Meld misbruik4-3-2009 19:16:11

Hallo,

tis maar een idee, maar kan de jongen de ringen niet dragen en je oudste dochter (ik weet niet hoe oud ze is), een perkament ofzo laten vasthouden, dat ze kan voorlezen?

Groetjes,

Cindy



heidi

 Meld misbruik4-3-2009 19:49:02

waarom laat je je zoontje niet met een blokkenkar met daarop de ringen de kerk binnen rijden en je dochter de ringen laten afgeven, je kan je dochter een minibruidsboeketje geven voor het binnengaan, en achteraf heeft je zoontje een blokkenkar voor hem (en op die leeftijd vinden ze dit leuk, onze kinderen zijn ook nog jong en wij doen dit zo, iedereen gelukkig)
16 Mei 2009



cindy
6-9-2008
 Meld misbruik4-3-2009 19:49:25

hallo bij mij had mijn zoontje een knuffel vast die de verkoopster een mooie strik had aangedaan voor de gelegenheid. een vriendin van ons had haar zoontje een stokje in zijn handjes gestopt wat ook wel leuk was. of wat ik ook al gezien heb is zo een bolderwagentje met daar desnoods ook bloemblaadjes. of kan hij mss jullie huwelijkskaars dragen het zijn allemaal maar kleine hintjes maar ik hoop dat je er uitgraakt en dat uw zoontje zich toch ook belangrijk vind die dag. want iedereen zegt wel dat jij het belangrijkste bent en dat is ook zo ,maar ik moet zeggen dat ik toch ook genoot van de aandacht dat mijn kindjes kregen .
ik zou zeggen veel succes nog met de voorbereidingen en alvast proficiat geniet er van
groetjes Cindy al 6 maanden gelukkig getrouwd



Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik6-3-2009 19:50:30

Wij hebben 3 jongens en 3 meisjes. De jongens zullen ballonnen vasthouden, de meisjes kunnen nog niet kiezen, ballonnen of bloemen en ze hebben dan al een handtas...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...