Nu Online
Momenteel zijn er 186 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ringen

  10-8-2005 16:56:41
Mijn toekomstige werkt in de bouw en daar mogen en kunnen ze geen trouw ringen dragen .Geeft er messchien iemand een idee als aternatief of wat ik na de touw met die ring kan doen .Ik vind het jammer moest ik hem gewoon in de kast leggen.
Ik had er wel al aan gedacht om een hand in gips of zo op de kast tezetten met de ring over 1van die vingers .Maar waar vind je zo een hand.
















Brenda

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 555


An
13-8-2005
 Meld misbruik10-8-2005 18:12:39

Hoi,
Mijn ventje kan zijn ring ook niet dragen op t werk. Hij zal die wel in t weekend dragen.
Groetjes,
An



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik10-8-2005 18:33:17

Hey Brenda,

Mag de ring misschien wel aan een kettinkje rond zijn nek?

groetjes,
Tinne



Evy
26-8-2006
 Meld misbruik10-8-2005 18:34:33

Wij mogen op het werk ook geen ringen dragen. Ik heb al gezien dat veel van mijn collega's hun trouwring aan een halsketting dragen. Of mannen dat ook doen/willen, dat weet ik niet echt...



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik11-8-2005 8:31:06

Mijn ventje gaat in de week zijn trouwring aan zijn ketting hangen en in de weekend aan zijn hand.



An
24-9-2005
 Meld misbruik12-8-2005 8:09:41

Bij ons is het ook zo dat mijn man zijn ring niet mag dragen. Dat komt in veel sectoren voor o.w.v. de veiligheid. Bovendien voetbalt hij in het weekend, waar hij die ook niet mag aandoen. Hij gaat wschlk ook zijn ring aan een ketting dragen en alleen aandoen als we gaan eten ofzo.
Hij gaat zeker zijn ring niet gewoon 's avonds aandoen om in de zetel te zitten, want dat geef je rap op denk ik. En als je hem zo vaak aan en af doet is de kans ook groter om hem te verliezen.
Dat idee van die hand in gips is wel leuk, maar dat willen wij niet omdat ik dan precies met een postuurtje getrouwd ben ipv met mijn ventje.
Je moet het gewoon zo zien: zijn ring zal niet vlug "slijten". En mijn ring w mooi onderhouden.



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik12-8-2005 9:44:44

Een wel heel drastische oplossing is om zijn trouwring te laten tatoeeren op zijn vinger. Dan kan hij nog altijd de echte ring tijdens het weekend erover aandoen maar heeft hij tijdens de week toch ook zijn 'trouwring' om... maar dat is wel heel drastisch...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...