Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

visagiste aan huis regio Oostende

  3-3-2009 17:45:34
Wij trouwen op 20 juli 2009. Ik ben nog op zoek naar een visagiste die mij aan huis zou kunnen komen schminken op deze dag?

Sofie
20-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 809


Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik3-3-2009 19:26:26

hey ik ben ook van oostende en heb ook nog niemand daarvoor !



Joke
18-4-2009
 Meld misbruik3-3-2009 19:51:27

Beste

Ik ben ook van Oostende, en trouw in april. Ik ben onlangs ewoon de Planet Parfum (in de A Buylstraat) binnengestapt. Na een afspraak te maken, heeft een supervriendelijke dame heeft me make-up tips gegeven, me opgemaakt en me ook leren opmaken. Ze gebruikte mijn producten die ik meegebracht had, en hoe ik deze nog beter kon gebruiken. Heb dan toch nog wat productjes bijgekocht (ach, die shopverslaving!? ;-) )

Ik ben blij dat ik de dag zelf mijn maquillage zelf kan doen. Zie dat ook als een 'structurele' oplossing, want heb het echt geleerd.
Het resultaat was écht mooi; we hebben reeds onze fotosessie achter de rug en mijn make-up was ook op de foto's heel subtiel en mooi.

Heb op mijn trouwdag een rustiger momentje (hoef geen afspraak te maken met visagiste, enkel dus bij de kapper), heb goeie tips gekregen, én nieuwe productjes in mijn make-uptasje(waar ik nu ook al lekker van gebruik! extra leuk dus!)

't Is maar een tip!

Groeten

Joke
18 april 2009


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...