Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De ervaring van een controlefreak

  3-3-2009 14:37:24
Hoi allemaal,

Ik lees hier dikwijls vragen over "details". En als controlefreak kan ik dat goed begrijpen! Maar 10 dagen geleden ben ik getrouwd en heb die dag in een roes beleefd... Eigenlijk konden mij die "details" toen allemaal niet meer schelen! Een goede raad van tante Kaat: leef op je gemak en zonder ergernissen naar je dag toe, want hij is zo voorbij! En je bent zo euforisch op die dag, dat het je toch niets uitmaakt wat je schoonmoeder aanheeft. :D
Moest ik het opnieuw moeten plannen, zou ik veeeel rustiger met alles omgaan en veeeel meer genieten!

Groetjes,

Ann


Ann
21-2-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 956


Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik3-3-2009 15:37:43

Bedankt voor de tip!



Tamara
20-9-2008
 Meld misbruik3-3-2009 16:09:14

Idem, had juist hetzelfde gevoel. Die dag beleef je echt als in een droom. Voor ik het wist was het 5u en voorbij... ik was zeer rustig en heb me over niets druk gemaakt (dat heeft dan toch geen zin) en das maar best ook. (ik dacht zelfs dat ik bepaalde mensen niet persoonlijk gesproken had terwijl ik (volgens hen dus kzal het maar geloven) een half uur bij hen aan tafel heb gezeten. Geniet Geniet Geniet we kunnen het niet genoeg zeggen.

www.20september.bruiloftsite.nl



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik4-3-2009 10:19:33

Ik denk dat als je alles goed voorbereid dat je dan gewoon weet dat je er alles aan gedaan hebt. Als er dan nog iets fout loopt, och ja, dan hoop ik dat ik het me ook niet aantrek. Maar ik wil echt wel zeker zijn dat ik er alles aan gedaan heb, anders word ik daar zenuwachtig van. Ik heb ongetwijfeld een heel erge vorm :-)))

x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...