Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedanking-cadeau ouders

  2-3-2009 23:45:06
Heeft er iemand een leuk voorstel als cadeau voor de ouders? Aangezien onze beide ouders gescheiden zijn, ben ik op zoek naar 2 verschillende cadeaus. Ik had eerst gedacht om aan de ouders op het avondfeest een trouwfoto van ons te geven maar praktisch gezien al dit moeilijk zijn. (we geven hen dan een foto na ons huwelijk)
Aan de beide mama's zouden we een boeketje geven. Maar aan de papa's kun je toch moeilijk bloemen geven. Iemand een ander leuk voorstel?

Bedankt!

Nathalie

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2934


Joke
28-3-2009
 Meld misbruik3-3-2009 7:52:32

Ik zit met hetzelfde probleem!

groetjes,

Joke



Diane
16-5-2009
 Meld misbruik3-3-2009 11:47:40

Wij hebben voor onze ouders een kalender voor het volgend jaar laten maken met foto's van ons, van hun of hun favoriete plekjes.



evi
4-7-2009
 Meld misbruik3-3-2009 18:01:54

hey,

voor de mama's ben ik bezig met een fotoalbum in elkaar te steken, van toen we klein waren tot nu, met daarbij de nodige grappige teksten. Voor de papa's dachten wij eerst aan een bongobon maar ik vind er mijn goesting niet tussen. Dus denk ik mss eens naar een winkel gaan en een lekker fles wijntje ofzo te kopen. Ik ben nog in de twijfel

groetjes
Evi
www.everyoneweb.com/4juli2009



Nathalie

 Meld misbruik4-3-2009 21:20:57

Bedankt voor jullie berichten. Een kalender kan ik niet doen, mijn zus heeft dit vorige jaar gedaan. En een fles wijn: ja, mijn schoonvader heeft enorm veel wijn en hele goede wijn. Om dan af te komen met een fles die maar tussen de twee is, is ook niet echt dat hé.
Nog ideëen: laat ze maar komen!!



inge
27-6-2009
 Meld misbruik4-3-2009 22:27:03

Wat ik zelf altijd graag krijg :-) , is een kadobon van mijn favoriete restaurant. Vind ik altijd zalig om te krijgen. Iedereen wel denk ik, niet? Je es lekker culinair laten verwennen zonder te hoeven betalen ;-)
(Bongo is minder persoonlijk)
Je zal ongetwijfeld hun favoriete adresjes wel kennen zeker?
Succes!



Nathalie

 Meld misbruik5-3-2009 22:51:24

Hey bedankt Inge. Dit vinsd ik nu eens een ideaal cadeau!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...