Nu Online
Momenteel zijn er 66 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag 21/2

  1-3-2009 20:00:01
hoi iedereen,

Zoals beloofd een verslagje van onze dag.

Na een (bijna) slapeloze nacht mocht ik om 7u uit mijn bedje komen. Eerst kapper, dan visagiste en dan eindelijk mocht mijn kleed aan! De hele familie was reeds verzameld in onze living toen ik de trap afkwam. Er was wel een tegenslag: mijn zoontje was bij oma blijven slapen en was daar 's nachts ziek geworden... koorts, hoofdpijn, kortom griep!
Van bij ons zijn we dan met z'n allen naar het gemeentehuis gereden. De plechtigheid duurde niet lang en eigenlijk was ik in zo'n roes dat ik gewoon niet weet wat daar allemaal gezegd is! :)
Daarna naar mijn mama thuis voor een kleine receptie (middagmaal) voor de directe familie. Na een uurtje of 2 zijn mijn MAN en ik vertrokken naar het rusthuis van mijn oma. Wonder boven wonder herkende ze mij en kreeg ze tranen in haar ogen toen ze me zag! Van daaruit zijn we dan richting bed en breakfast vertrokken waar wij en onze ouders bleven slapen. Daar hebben we een koffietje gedronken en dan naar de feestzaal. Om 18u kwamen de gasten toe. We hadden ons feest in Gasthof Ter Venne en het was schitterend!!! Ze hebben zelfs een matrasje achter onze tafel gelegd voor ons ziek zoontje. Het eten was schitterend en de openingsdans was wederom in een roes... Iedereen heeft zich geweldig geamuseerd en doodmoe zijn we vertrokken naar de B&B De Meren. Na een korte nacht hebben we daar lekker ontbeten met onze ouders en kinderen.
Het was echt een fantastisch feest, maar ik ben toch blij dat het achter de rug is! Al dat geplan en geregel van het afgelopen jaar.... pfff...
Nu kan alles terug normaliseren.

Groetjes,
Ann

Ann
21-2-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1264


Sara
12-9-2009
 Meld misbruik1-3-2009 21:34:39

Klinkt als een prachtige dag!
Proficiat!!



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-3-2009 7:04:12

he ann, nog proficiat he!!!

Heeft je zoontje nog iets aan de dag gehad? Dat ga je altijd zien he...

Hoe was de honeymoon naar parijs?

xx



Ann
21-2-2009
 Meld misbruik2-3-2009 9:01:04

Ons zoontje heeft er weinig aan gehad... Dat was wel een domper. Gelukkig zijn ze hem om 22u komen halen zodat hij in zijn bedje kon.

De huwelijksreis was zalig!!! Maar ja, ik ben bevooroordeeld wat Parijs betreft... Moest ik de lotto winnen, zou ik er gaan wonen! :)
We zijn romantisch gaan eten op een boot en zo, het Louvre bezocht,... Maar volgende keer moeten de kinderen toch mee hoor. Want we hebben ze gemist... erg he!



katelijne

 Meld misbruik2-3-2009 9:22:03

proficiat ann! ik keek al uit naar je verslagje :-)
geniet van de weergekeerde rust, MET je man :-) :-) :-)



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-3-2009 10:23:43

ik snap het volledig!

onze eerste week op bali viel het nog mee. De 2e week was een ramp!
ik heb mijn schoonzusje alle dagen gebeld met tranen in mijn ogen



Ann
21-2-2009
 Meld misbruik2-3-2009 13:45:41

O ja, dat was ik nog vergeten... Als je de eerste 3 foto's wil zien, ze staan op onze site.
www.annenniko.bruiloftsite.nl



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik2-3-2009 14:27:34

ocharme... t'manneke was precies goed ziek!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info