Nu Online
Momenteel zijn er 17 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Graag jullie mening...

  1-3-2009 19:51:21
Wij hebben onlangs onze huwelijksreis geboekt en we wouden al lang eens naar Mexico gaan. Nu horen we constant slechte ervaringen over Mexico. Ook ons mama had een documentaire gezien op tv over Mexico..Alleen maar moorden, drugs, onthoofde mensen, omgekochte politie enz, enz..zelf in toeristische gebieden blijkbaar. Mijn familie vraagt zich nu af of we toch zouden gaan? Zie dat we dat iets voor hebben...Wat zouden jullie doen? Toch nog iets anders boeken?Wij keken zo uit naar deze reis :-s. alvast bedankt !

Fie
22-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 911


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-3-2009 19:54:28

lees de reacties eens op www.zoover.nl

mijn tante en nonkel hebben zo wat heel de wereld gezien, en waren over mexico super enthousiast.

je moet natuurlijk wel niet naar de achterbuurten gaan he. maar dat moet je in brussel vb ook niet doen



Sara
12-9-2009
 Meld misbruik1-3-2009 21:38:10

In mexico zijn er inderdaad ontvoeringen en toestanden, maar dat heb je overal. En het is zoals sarah hieronder zegt, als je een beetje bij de drukke plaatsen blijft en niet naar achterbuurten gaat, minimaliseer je wel echt de kans op...
Als je in Brussel of andere grootsteden in de kleine donkere straatjes komt, is het ook gevaarlijk he...
op www.vakantiereiswijzer.nl staan ook allemaal beoordelingen...
succes...

www.saraenrodney.bruiloftsite.nl



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik1-3-2009 23:26:57

Wij gaan op huwelijksreis naar Mexico en ik heb daar totaal niet aan gedacht/rekening mee gehouden. De kans dat je dat voor hebt is wel superklein denk ik.

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl



Fie
22-8-2009
 Meld misbruik2-3-2009 7:51:17

Bedankt allemaal voor jullie ( snelle ) reacties..
Laura, wanneer vertekken jullie??
groeten,



hans

 Meld misbruik2-3-2009 8:32:40

Wij hebben een rondreis gedaan in Mexico, en hebben dus zelfs de achterbuurten bezocht. De mensen zijn heel warm en vriendelijk! We hebben maar 1 keer een gevoel van onveiligheid gehad, en dat was diep in het zapatista gebied waar de bevolking superarm is en bewakers met geweren voor het hotel staan. Voor de rest is het gewoon super, gewoon doen dus!



Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik2-3-2009 9:47:28

Ik ben vorig jaar naar mexico op reis geweest en het was fantastisch! niet twijfelen en gewoon doen is mijn advies!

Groetjes,
Nathalie



joke
25-4-2009
 Meld misbruik2-3-2009 11:53:04

wij vertrekken op 28 april op huwelijksreis naar Mexico, wij gaan wel echt op strandrustvakantie, en zullen waarschijnlijk niet veel buiten ons hotel komen!!!

joke
25 april 2009



Liese
9-5-2009
 Meld misbruik2-3-2009 20:00:36

Hoi Fie,

ook wij gaan op huwelijksreis naar Mexico van 15 tem 27 mei. Als ik in de krant iets lees van die drugsdoden enzo dan denk ik ook soms 'oeioei...' maar er is overal ter wereld wel iets he! Bovendien verblijven we in een groot resort dat (veronderstel ik) goed beveiligd is. We plannen wel enkele uitstappen, maar die zullen ook altijd met begeleiding zijn. We maken ons dus zeker geen zorgen, ik denk niet dat dat nodig is hoor!

Groetjes,

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl



Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik2-3-2009 22:01:41

Hey Fie,

Wij vertrekken morgen voor 3 weken naar Mexico, nog niet op huwelijksreis (want da's pas in juni).
Wij gaan eerst 13 dagen rondreizen en hebben nadien nog een strandvakantie.
Niet aarzelen, gewoon doen, want als je door alles in de media schrik moet krijgen, mag je ten eerste al niet meer op een vliegtuig stappen en ook al niet over staat lopen.

Ik zou me daar niet al te hard door laten leiden, mijn klanten zijn tot hier toe ook allemaal nog schoonekes teruggekomen uit Mexico.

Groetjes

Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl



Fie
22-8-2009
 Meld misbruik3-3-2009 9:58:16

Ah oef ! Wat een opluchting. Natuurlijk laat ik me sneller leiden.De trouw komt korter en korter en wij zouden graag hebben dat alles inorde is :-) Zoals iedereen natuurlijk..Misschien betekende het ook veel voor ons dat mijn moeder ons precies wou ompraten om niet te gaan. Het zijn en blijven mensen met net dat ietsje meer ervaring. Wij vertrekken op 25/08 t.e.m 04/09 naar Mexico..eerder ook een strandrustvakantie. We zien dan wel wat we ervan maken ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...