Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tafel namen

  10-8-2005 11:35:34
We trouwen volgende maand en zijn nog op zoek naar originale tafelbenamingen.
Bij trouwfeesten van vrienden kwamen we volgen dingen al tegen:
- locaties van reisen (landen, steden)
- filmtitels
- liedjes
- filmsterren uit jaren 50

Wij zoeken nu iets anders, en mijn inspiratie is een beetje zoek. Wie helpt?

Isabelle
10-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 4388


Pietje
7-7-2005
 Meld misbruik10-8-2005 11:46:38

Hallo, wij trouwen in Antwerpen en hebben gekozen voor typisch Antwerpse figuren:
Christoffel Plantijn
Pieter P. Rubens
Willem Elsschot
Lange Wapper
etc.

Ook tof vind ik zijn beroemde duo's bv Charles & Camilla, Bonnie en Clyde etc...

Hopelijk ben je er wat mee...



Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik10-8-2005 11:53:52

Hallo,

Ik heb ook al gehoord van feesten waar de gasten een kaart krijgen van een kaartspel (vb. klaver vier) en op de betreffende tafel staat een grotere kaart klaver vier. En zo weten die mensen ook waar ze horen te zitten.

Wij doen over gebouwen in Parijs aangezien mijn vriend me daar ten huwelijk heeft gevraagd.

groetjes,
catherine



Elke
13-8-2005
 Meld misbruik10-8-2005 13:01:41

Hallo
Wij hebben 17 tafels en hebben onze 17 mooiste, tofste foto's uitgezocht. Die staan op de menu kaarten. (1 soort foto per tafel) Onze tafelnamen zijn de beschrijvingen van die foto's. Of het werkt weet ik na zaterdag.
groetjes
Elke



monja
25-2-2006
 Meld misbruik10-8-2005 13:31:36

hoi,
eerst en vooral natuurlijk een dikke proficiat met jullie aanstaande huwelijk!
wij trouwen in februari 2006 en onze tafels zijn genoemd naar de hotels die we samen al bezocht hebben! de eretafel noemt bijvoorbeeld "Ark van Zarren", naar een klein pension waar mijn liefste me ten huwelijk heeft gevraagd!
Groetjes,
Monja



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik10-8-2005 14:07:28

HOi,

Wij hadden gekozen voor de plaatsen die we tijdens onze huwelijkreis (tijdens de rondreis) gingen bezoeken. We hebben hierop veel positieve reacties gekregen!

Groetjes,
Ann
Al 39 dagen getrouwd!



Eveline
26-8-2006
 Meld misbruik10-8-2005 14:52:37

Hallo,
vrienden van ons hebben hun tafels naar mythes & sprookjes genoemd. zo was hun eretafel de "romeo & Julia tafel". Ik herinner me jammergenoeg niet meer hoe de andere tafels genoemd waren.

succes!



Sofie
20-8-2005
 Meld misbruik10-8-2005 17:43:08

wij kiezen voor streekbiernamen

dulle griet
moeder overste
boskeun
zatte bie
...



lieselotte
13-8-2005
 Meld misbruik10-8-2005 18:36:03

Dag Isabelle,
wij trouwen zaterdag en zullen dan weten of ons systeempje leuk en efficient is...
Wij hebben foto's uitgekozen waar we telkens met ons tweetjes op staan en op elke tafel zal een foto in een kadertje op klein houten ezeltje (IKEA) staan.
Bij het binnenkomen nemen de gasten hun naamkaartje (per koppel) van een groot paneel. Op hun kaartje staan hun naam en een fotootje. Als de mensen aan tafel geroepen worden, moeten ze die tafel zoeken waar hun fotootje staat.
Ben eens benieuwd... Veel succes met jouw zoektocht naar originaliteit! Is niet simpel...
Groetjes



annelies
19-8-2005
 Meld misbruik10-8-2005 21:37:10

hallo,

wij werken met ballonnetjes.
Op iedere tafel gaat een bloemstukje staan met drie ballonnetjes in. Iedere tafel heeft een ander kleur van ballon.
Als de mensen binnen komen en hun naamkaartje krijgen, als dit een blauw is moeten ze aan de tafel plaatsnemen met de blauwe ballonnetjes. Rode naamkaartjes... rode ballonnetjes en zo verder.

succes nog. Nog 9 dagen.



Isabelle
10-9-2005
 Meld misbruik11-8-2005 16:59:40

Bedankt voor jullie toffe reacties!

Die beroemde duo's lijken me ook wel wat. Nu eens bespraken met m'n aanstaande en onze inspiratie wat laten werken voor... +/- 25 tafels.



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik11-8-2005 23:57:00

Dag Isabelle

Tja, mijn liefste heeft me ten huwelijk gevraagd op het topje van de Eifeltoren..
maar wat heeft dat met naamkaartjes te maken.

Wij gaan het heel gewoon houden. gewoon de mensen laten afroepen.

hoewel die streekbieren me ook wel aanspreken ;o)


Groetjes
Vanessa



Antoon
7-7-2008
 Meld misbruik17-9-2005 19:55:57

Verleden jaar deze unieke belevenis: iedere tafel werd genoemd naar een James Bond-film.
In het midden van elke tafel,de filmaffiche van de film (je kan die op het NET downloaden en printen).
Als de mensen bij naam worden afgeroepen,om aan tafel plaats te nemen,speelt de DJ ondertussen de gelijkaardige muziek,uit die bepaalde film.
Wij hebben alle muziek ,van alle Bond-films.Je mag de CD gerust lenen.
Alvast Proficiat !!!
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...