Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes gekleed

  28-2-2009 22:29:47
Hey

ik wou gewoon even mn vreugde met jullie delen. We hebben de kledij voor onze bruidskindjes vandaag gevonden, ze zijn zo schattig!! Kan mn vreugde niet op :-)

Groetjes
Karo.

Karolien
23-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1131


Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik1-3-2009 11:02:14

Das leuk. Waar heb je deze gevonden?
Wat voor iets is het geworden. Wij weten het nog niet goed, we hebben één bruidsmeisje van 1,5 jaar. Das nog vrij klein. Word er dan meestal iets klassieks gekozen of mag dit ook een kleurenpallet zijn???

groetjes, Carolina



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik1-3-2009 11:17:19

Hey

Wij hebben deze week onze bruidsmeisjes gekleed. Wij hebben gekozen voor een wit rokje met organza en daaraan een topje in het bordeau met allemaal bloemekes bovenaan ook in organza. We hebben deze gekocht in Unif, werkt samen eigenlijk met Jagré (Antwerpen)

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl



Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik1-3-2009 17:11:08

Super, ook wij hebben gisteren onze bruidskindjes gekleed ! Een hele klus, maar het zijn zo'n voorbeeldige kids.
Ze kenden elkaar voorheen nog niet en toch klikte het meteen: een hele opluchting!
Blij dat we ook dat van ons to do lijstje kunnen schrappen. :-)



Alexandra
12-9-2009
 Meld misbruik2-5-2009 10:52:37

Hallo
Ik ben Alexandra, wij trouwen op 1é september. Ik ben ook op zoek naar kleren voor onze bruidkindjes. Waar heb jij ze gevonden? Zijn er nog bruikbare tips die je mij kan geven? Heb je de kindjes meegenomen?

Groetjes en succes met je trouw
Alexandra



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik4-5-2009 8:54:00

Hey

wij hebben de kinderen meegenomen, om er zeker van te zijn dat het past en dat ze er mooi mee zijn.

Tips dat is nogal moeilijk, er niet te lang mee wachten zeker niet als je iedereen gelijk gekleed wil hebben. Ik denk dat dat de voornaamste tip is. En mss vooraf zelf eens de kinderwinkels doen, zodat je een idee hebt welke stijl je wil voor de kindjes.

Succes.

Groetjes
Karolien.



Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik4-5-2009 8:54:40

Wij hebben onze bruidskindjes gekleed in Lily Gaufrette, ze verkopen dat o.a. bij Minim in Gent.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...