Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen aanrader

  27-2-2009 22:28:09
Hey bruidjes,

Na een lange zoektocht had ik de hoop bijna opgegeven maar uiteindelijk heb ik toch mijn bruidsjuwelen gevonden.
Voor bruidjes die net iets anders willen is het parelhuys in Torhout een echte aanrader!
Kijk maar eens op de website www.parelhuys.be

Een tevreden bruidje,

Joke

P.S. Je mag ook altijd vrijblijvend een bezoekje brengen.

Joke
28-3-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1020


Natalie
15-5-2010
 Meld misbruik28-2-2009 21:38:41

Ben eens een kijkje gaan nemen en je hebt echt groot gelijk ! Er zitten prachtige juwelen tussen

Groetjes Natalie



Joke
28-3-2009
 Meld misbruik1-3-2009 11:52:07

Er zitten inderdaad prachtige exemplaren tussen maar er is nog een groter voordeel omdat ze alles zelf maakt.
Indien je een mooie ketting vindt en die is net iets te zwaar voor jou. Dan kan ze hetzelfde ook maken maar met minder rijen. Of in een ander kleur, andere parels,....
Voor mij is ze ook een haarspeldje aan het opfleuren want deze die ik gekocht heb zijn eigenlijk heel simpel.
Zo zullen mijn haaraccesoires ook bij mijn juwelen passen!

Groetjes,

Joke



Annelies
22-8-2009
 Meld misbruik2-3-2009 9:59:52

Ik heb net op de website gekeken en er staan inderdaad prachtige juwelen tussen!
In welke prijsklasse zitten deze juwelen?
Groetjes



Joke
28-3-2009
 Meld misbruik2-3-2009 17:34:22

Ik heb een ketting gekocht en een paar oorringen voor 52 euro.
Alles is natuurlijk afhankelijk van het materiaal dat gebruikt wordt.
Bij mij werd er swarovski gebruikt.

Groetjes,

Joke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...