Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nerveus

  27-2-2009 15:37:03
hallo,
wij trouwen op 17 juli dit jaar, we zijn al van augustus verloofd en hebben al veel geregeld zoals zaal, vervoer, fotograaf enz, trouwjurk hangt er ook al en de uitnodigingen zijn ook besteld. maar nu alles dichter bij komt, begin ik nerveus te worden dat ik iets zal vergeten en heb ook al nachtmerrie's dat ik voor het altaar sta zonder mijn kleed of iets anders niet in orde is. hadden jullie dat ook of is dat juist ik die paranoia aan het worden ben
graag wat hulp
groetjes
vanessa

vanessa
17-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1080


saskia
17-7-2009
 Meld misbruik27-2-2009 15:53:12

Hallo,

wij trouwen ook op 17 juli :-)
Die zenuwen zijn normaal denk ik, heb dat ook soms.
Wij zitten vooral nog wat vast met onze openingsdans. Hebben jullie al enig idee wat jullie gaan doen?
Wat is al in orde bij ons: zaal, dj, trouwkleed, fotograaf, uitnodigingen zijn af moeten enkel nog gedrukt worden.
Ik denk dat we dus ongeveer hetzelfde staan.

groetjes

saskia



Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik27-2-2009 16:19:15

Hoi!

Je bent zeker niet de enige met zenuwen! Ook ik had al meermaals nare dromen, niet normaal...

Wij trouwen op 7 augustus. Vroeger lachte ik altijd met mensen die het over 'stress' hadden. Nu weet ik echter wat het is. Heb me nog nooit zo 'gestresseerd' gevoeld, voel me soms net opgejaagd wild...
Ook bij ons: zaal, catering, dj, fotograaf reeds in orde. Mijn verloofde heeft ook reeds zijn kostuum (en toebehoren). Mijn jurk is in de maak. En morgen mogen we naar de drukker, ons idee staat op papier!
De locaties voor onze huwelijksreis zijn al geboekt, enkel nog twijfels over vervoer.

Af en toe nood aan q'time: een lunchke met zijn tweeën, een verrassingsweekendje, onverwachts saunaatje, ... Zeker doen!!

Grtjs, Sabrina



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik27-2-2009 18:07:57

Hey Vanessa, wij trouwen een dikke maand na jullie en hebben ook ongeveer hetzelfde al geregeld. De uitnodingen en het misboekje zijn nu volgens mij het meest dringende. Jullie hebben nog tijd hoor! Als je alles netjes op een lijstje zet met eventuele deadlines erbij, kan je echt niets vergeten.



els

 Meld misbruik27-2-2009 20:50:04

toen mijn vriend mij ten huwelijk vroeg dacht ik: "och, ik heb nog een dik jaartje" maar als ik nu begin te rekenen (trouw op 11 juli) en dan bedenk wat er nog allemaal moet gedaan worden: uitnodigingen, kleedjes vr mijn bruidsmeisjes, schoenen vr mij, bloemist, ringen, kaars zoeken, gastenboek enz,... en dan heb ik nog oneidig veel dingen op mijn lijstje staan... ja, als ik dat bekijk dan begin ik soms te freaken.

mijn oplossing: ik plan elke maand 3 tot 4 dagen in die volledig gebruikt worden voor de trouw en ik plan wat er op welke dag in orde moet gebracht worden, zo maken wij van die 3-4 dagen een uitstapje en dan gaan we gezellig iets drinken of eten erna... en proberen van de overige dagen er zo weinig mogelijk mee bezig te zijn (of stiekem als je alleen bent)
Helpt echt wel,hoor en zo blijft het voor je partner ook nog plezant want ja, mannen zijn daar minder mee bezig,hé :-)

wij hebben nu wel de chance dat we geregeld in weekdagen thuis zijn dus kunnen dan op een dag veel doen zodat onze weekends niet gehinderd worden.




saskia
18-7-2009
 Meld misbruik28-2-2009 11:44:09

hallo!
wij trouwen op 18 juli. Al een heel aantal dingen in orde, maar naar mijn gevoel moet er toch nog veel gebeuren (ongeveer hetzelfde als bij jou, dus blijkbaar ben ik geen alleenstaand geval)... En inderdaad, zoals Els al zei, de meeste mannen zijn er niet zo mee bezig, want terwijl ik alles tot in de puntjes geregeld wil zien, denkt mijn schat nog een zee van tijd te hebben. Ik geef hem dan ook opdrachtjes met wat hij moet regelen, inclusief deadline :))
veel succes nog!
Saskia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...