Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie Brugge + Catering

  27-2-2009 13:13:40
Hallo, Wij zijn volop zalen aan het bezoeken in Brugge centrum. Nu is ons oog gevallen op het concertgebouw, heel mooi, echt schitterend ...
maar de prijs ... 1650.00 EUR exl. BTW ... nogal duur. Wat vinden jullie? Al iemand een huwelijksfeest meegemaakt in het concertgebouw?

Voor Cateraar dachten wij aan Rustenburg. Heeft iemand hier ervaring meer?
Mercietjes!
Mieke

mieke
15-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1650


Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik27-2-2009 14:30:42

Hoi,

Dus voor het afhuren alleen al 1650Euro? Oei, dan nog niets van eten/drinken,... Dat zou ik veel vinden, maar als je het een schitterende locatie vindt en het lukt in het budget, dan zou ik het overwegen.

Ik ben van de streek, maar ik heb geen ervaring met Rustenburg.

Groetjes en succes!

Rebecca
27/06/09



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik27-2-2009 16:02:48

Poeha, da vind ik ook wel duur. Wij trouwen ook in Brugge deze zomer maar in 't Kasteel van Moerkerke, maar da's met eten erbij... Zijn er geen andere mogelijkheden in Brugge voor zalen zonder catering als je dat persé wilt? Als het jullie droomlocatie is en je hebt het geld moet je 't natuurlijk gewoon doen en er vooral van genieten, maar ik vind dat wel een beetje duur enkel voor de huur...

Groetjes,

Amaryllis
07-08-09



Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik27-2-2009 16:27:26

Hoi!

Ook wij wilden persé in Brugge-stad feesten... We verloofden er ons!!
Wij informeerden naar Oud-Sint-Jan, maar dat bleek tijdens de zomer niet vrij.
B-In was dan weer extreem prijzig (gelijkaardig aan jullie geval, maar dan duur voor het eten!).
Uiteindelijk kwamen we bij De Plaetsemolen terecht, een feestzaal met gerestaureerde molen (als bar) in Oedelem. Daar was de traiteur vrij te kiezen: in ons geval Taverlani van Hertsberge (zeker een aanrader, prijs-kwaliteit!)

Veel succes nog,
Sabrina
07/08/2009



barbara
17-7-2010
 Meld misbruik27-2-2009 21:14:57

Wij hebben ook heel veel potentiële locaties bezocht in Brugge en omgeving, van Kempinski hotel tot Fort Lapin tot kasteel van Loppem etc. Maar allemaal waren ze minimum 1500 euro huur. Er zaten er tussen van 2500 euro zonder kosten voor elektriciteit e.d. Dus als je kan trouwen in een zaal met alles erop en eraan dan zou ik zeggen "doen" want huur van stoelen, tafels, tafelkleden, versiering, bar,extra (gezellige) verlichting ... is immens duur. Alsook een traiteur rekent door, en reken daar nog eens de kosten van de brouwer bij voor het dansfeest (dus de drankjes na het diner). Hou er ook rekening mee dat je vaak in dergelijke zalen zelf alles moet opruimen de dag nadien of dat er een extra kost wordt aangerekend.
Maar wil je toch met een traiteur werken, dan is Rustenburg zeker een aanrader. Ben al vaak naar evenementen geweest met hun catering. Ook Het Keukentje uit Roeselare is een topper uit West-Vlaanderen.

Mvg



mieke
15-6-2007
 Meld misbruik28-2-2009 17:54:27

Hallo Barbara,

Wat hebben jullie dan uiteindelijk gekozen?

Groetjes,
Mieked



mieke
15-6-2007
 Meld misbruik28-2-2009 17:54:34

Hallo Barbara,

Wat hebben jullie dan uiteindelijk gekozen?

Groetjes,
Mieke



Joke
8-5-2010
 Meld misbruik1-3-2009 23:40:15

Wij trouwen in de pottenmackershoeve (1400€:stoelen en tafels en opkuis inbegrepen) in meetkerke met traiteur Taverlani, zoals hier al gezegd, prijs/kwaliteit goed
Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info