Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nieuwe collega's

  26-2-2009 15:09:10
Hallo,

Ik weet niet goed wat gedaan. Ik ben sinds kort veranderd van werk. Ik werk in een ziekenhuis. Ik verander binnenkort van dienst, anderhalve maand voor onze trouw. De collega's van mijn huidige afdeling vraag ik niet omdat ik er slechts 2 maand heb gezeten ter vervanging. Nu vroeg ik me af, op mijn toekomstige afdeling zal ik een lange periode werken. Maar als ik trouw zal ik er nog maar 1,5 maand zitten. Zou ik die collega's vragen voor het dansfeest, zo ja, met of zonder partner. En zou ik gewoon een uitnodiging uithangen op de afdeling of aan iedereen een geven? Het is omdat ik niet precies weet hoeveel er werken...

Alvast bedankt voor jullie mening,

Groetjes

liesbeth

Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1076


Leen
16-5-2009
 Meld misbruik26-2-2009 15:15:22

Mijn toekomstige is ook pas veranderd van afdeling. Hij vraagt nog zijn oude collega's en de nieuwe. Hij heeft wel 12 jaar op zelfde afdeling gewerkt. We vragen ze wel enkel voor receptie, ook degene waar hij goed mee overeen komt. Je moet ergens een grens trekken hé!



Kim
1-8-2009
 Meld misbruik26-2-2009 15:39:00

Ik werk ook in een ziekenhuis. Zou zelf wel de nieuwe collega's vragen en gewoon een lijst op de afdeling hangen. Zoiets als: Wie komt er? met de uitnodiging erbij. Ik zou wel zonder partner vragen. Je kan het er gewoon op vermelden. Je moet daar ni mee inzitten, je kan iedereen vragen en als er dan veel volk komt van de afdeling en die brengen allemaal hun partner mee (die je al helemaal ni kent) kost het alleen maar meer.

Groetjes
Kim



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik26-2-2009 15:50:53

Ik ga mijn collega's uitnodigen (werk er al 10jaar mee samen). Voor mijn verloofde moest dit niet, die komen dus niet. Als het echt nen grote hoop is kan je misschien ook op het werk trakteren met taart of pralines enzo. Ik weet niet of je de mensen een bedankje gaat geven? Een collega van mij heeft iedereen op't werk ook een bedankje gegeven. (zakje met suikerboontjes en hun naam)

groetjes, Carolina



Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik26-2-2009 17:51:59

Hoi, ik zit in dezelfde situatie als u.
Ik ga iedereen toch uitnodigen (via een bericht aan de muur, dus 1 uitnodiging).
Ik zit ook met een dilemma of ik de partner wel of niet ga uitnodigen.
Ik zit nl met plaatsgbrek als er veel namen op gaan staan. Maar ik neem aan dat lang niet iedereen kan komen, het is vakantie en er moeten er altijd werken hé.
Het is soms moeilijk...
Véél geluk nog.
Groetjes.



Els
25-4-2009
 Meld misbruik26-2-2009 19:23:00

hey,

Ik werk ook in een ziekenhuis, wel al 6jaar op dezelfde dienst. Ik hang 1 uitnodiging op het prikbord centraal op dienst. Bij ons is het met partner.
Maar das persoonlijk he. Volg je gevoel.

groetjes els
25-04-2009



Nele
7-8-2009
 Meld misbruik26-2-2009 20:29:28

Hey,

Ik vraag ook al mijn collega's met partner voor mijn receptie, diner en feest. Ik werk er ook nog maar enkele maanden. Ik vond dat wel belangrijk omdat je toch elke dag met die mensen samen bent en er toch een soort band mee hebt hé.

Nele



Danusia
30-5-2009
 Meld misbruik26-2-2009 20:47:47

Hallo Liesbeth,

ik zou alleen de collega's uitnodigen waar je ook echt iets aan hebt.
Als je weet dat je er voor langere periode blijft werken, dan zou ik miss wel meerdere personen uitnodigen. Bv. Het team waarmee je werkt of een deel ervan...maar dat kan je dan ook weer niet maken...
Je kan toch ook een drankje geven enkele dagen voor de trouw.

ik hoop dat je eruit komt.

Groetjes,
Danusia
30-05-2009



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik27-2-2009 8:11:15

Hey,

Ik werk tijdelijk in een firma (tot mei en ik trouw in april) en ik denk dat ik gewoon niemand ga vragen, ik werk nog maar vanaf december.
Ons feest is al niet groot...

Marieke
18/04/2009



Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik27-2-2009 10:01:40

hey Liesbeth,

Mijn man en ik werkten elk anderhalf jaar op ons werk als we trouwden.
Wij hebben een algemene uitnodiging omhoog gehangen voor de receptie voor de collega met partner.
IEdereen doet daar zijn eigen ding mee, bij ons op het werk is dat de gewoonte.
Maar je kan perfect zeggen dat het huwelijk in intieme kring is en dan bijvoorbeeld taart meebrengen, of in een café na de uren nen drink geven ofzo.
Dat is prijselijker en socialer. Allé ik bedoel op een receptie gaat alles wat aan je voorbij. Je schudt handjes en kust en blabla, maar je hebt niet echt de kans om persoonlijk met iedereen te praten.
Als je nadien een drink heeft of iets meeneemt om te trakteren is dat losser en plezanter misschien?
Groetjes!



Laurence
18-9-2009
 Meld misbruik27-2-2009 14:07:17

Ik werk ook in een ziekenhuis, wel al meer dan 8 jaar en bij ons is het meestal de gewoonte als iemand vd collega's trouwt, deze worden uitgenodigt voor de receptie of het dansfeest maar steeds is dit met partner! Soms worden de "koppelmaten" (collega's die in het zelfde roulement
zitten)ook uitgenodigt voor het volledige feest maar ik ga dit wel niet doen, zit met ongeveer 30 colleqa's (x2 met partner dus 60) en vind dit al meer dan genoeg!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...