Nu Online
Momenteel zijn er 35 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kiezen

  26-2-2009 10:58:40
Hey bruidjes,

Tot nu toe heb ik het qua keuze gemakkelijk gehad: ik had een vaag idee van wat voor iets ik wilde, ging op zoek en kon altijd wel ergens van zeggen "dat is het".
Maar nu ik bloemen moet kiezen vind ik het aartsmoeilijk! Ik weet ongeveer welke kleur ik wil, maar er zijn zo veel mogelijke modellen! Ik heb al vanalles bekeken, honderden fotootjes op Google, maar ik vind niets dat ik echt leuk vind.
De bloemen is de laatste keuze die ik nog moet maken, maar het blijkt echt wel de moeilijkste te zijn...
Zijn er nog bruidjes die het zo moeilijk hebben met bloemen kiezen?

Annelies
17-4-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1009


Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik26-2-2009 11:11:09

Daar had ik het ook even moeilijk mee. Als ik op internet keek vond ik ook verschrikkelijke lelijke bruidboeketten en als je de prijs ziet val je helemaal achterover. Uiteindelijk heb ik de oplossing gevonden gewoon 3 dikke hortensia bollen bij mekaar knopen en het is prachtig. Heel simpel, hedendaags en spot goeiekoop! Als je me een mailtje stuurt wil ik je wel een voorbeeld doormailen, ook van het bruidboeket van mijn zus want dat was prachtig maar zo duur. Als ik het er voor over had zou ik ook zo iets gekocht hebben.
katrien.rutten@dommel.be



Marie
16-5-2009
 Meld misbruik26-2-2009 11:22:39

hey!

Ik droomde van een hortensia boeket maar dit is blijkbaar onmogelijk in mei... dus ook oppassen dat je niet je zinnen op iets zet en het dan niet mogelijk is... praat er even over met een bloemiste...

groetjes,
Marie



Van Gelder
18-8-2018
 Meld misbruik26-2-2009 14:53:51

Ik heb tot hiertoe alles bijna zelf geregeld, maar hier ga ik mijn hoofd nu eens niet over breken sé. Mijn ventje zorgt voor het boeketje!Misschien ook een optie...

Groetjes Caroline




Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik26-2-2009 16:03:59

Mijn schoonzus had een heel schoon. Langs buiten wat groen, in het midden witte bloemen en helemaal in het midden een paar takken witte orchidees die eruit hingen.

groetjes, Carolina



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik26-2-2009 16:17:16

mijn was door mijn schoonmoeder gemaakt:
allemaal rode roosjes, met daarin een witte orchidee, en als rand groen
stak ook heel mooi af bij de foto's

Voor de rest hadden wij op de tafels theelichtjes en een theeglaasje met een rood roosje erin, en de schoonmama had nog een stuk gekocht voor aan de eretafel.
Voor de rest geen bloemen, ben geen bloemenmens...



arne
23-5-2009
 Meld misbruik26-2-2009 18:24:04

ja..

Mij heeft het geholpen om in de bib boeken van bloemschikken te bekijken.

Misschien een idee?



Katleen
1-8-2009
 Meld misbruik27-2-2009 8:31:44

Marie, een vriendin van mij is getrouwd op 3 mei en die had een bruidsboeket van hortensia's hoor...
Vond het heel mooi, sober maar toch heel fris en fleurig.

Misschien toch eens horen bij de bloemist of dit niet kan?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...