Nu Online
Momenteel zijn er 261 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen beetje te groot

  6-8-2005 19:17:16
Heb in de winkel waar ik mijn kleed gekozen heb ook schoenen gekocht. Nu wou ik ze beginnen inlopen en merk dat ze vrij ruim zitten. De verkoopster had gezegd ze iets ruimer te nemen en er dan een zooltje in te leggen zodat ik het zoolje eruit kan doen als de schoenen beginnen te knellen. Maar zelfs met het zooltje zitten ze niet helemaal passend aan mijn voet. De tip is ok maar aan mijn hiel is er speling. Iemand een tip om schoenen passender te krijgen?

Groetjes
Kelly

Kelly
10-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1364


Barbara
27-5-2006
 Meld misbruik7-8-2005 0:23:15

Ik zou vragen of je toch niet een maatje kleiner kan krijgen hooren terug naar winkel gaan.
Als je schoenen echt te groot zijn ga je toch ook zere voeten hebben hoor.
Dadakes stom he



Van der Auwera
9-7-2005
 Meld misbruik7-8-2005 20:34:46

Ik zou daar niks aan doen. Dat was bij mijn schoenen hetzelfde maar ik heb ze dan ook met gemak heel de dag zonder problemen kunnen aanhouden. Je voeten zwellen toch zowieso.



An
24-9-2005
 Meld misbruik8-8-2005 15:03:31

Zijn je voeten dan gekrompen of heb je ze gewoon te groot gekocht?
Er bestaan allerlei huis- tuin en keukenmiddleen om schoenen een beetje uit te rekken, maar laten krimpen, dat heb ik nog nooit geweten.



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik8-8-2005 15:07:43

Je kan altijd aan de tip (als hij gesloten is) een wat watten insteken. En als ze nu echt beginnen te knellen 's avonds haal de je watten er gewoon uit.



Van der Auwera
9-7-2005
 Meld misbruik10-8-2005 9:10:54

Seg alstublieft gekrompen!!!
Ik had ze een maat te groot gekocht op aanraden van de verkoopster en ik was daar erg blij mee.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...