Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Binnenlocatie regio Wilrijk

  5-8-2005 22:21:13
Hallo,

Op 03/09 is het eindelijk zover. Alles is gepland om er een fantastische dag van te maken. Maar enkel het weer baart me wat zorgen. We hebben geen idee waar we mooie foto's binnen zouden kunnen nemen als het weer ons in de steek laat.
Is er iemand die een mooie locatie weet voor foto's in de regio Wilrijk Aartselaar?

Groetjes,

Christine

Christine
3-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 996


ann

 Meld misbruik7-8-2005 14:09:52

kijk naar vraag en antwoord op 1-8: wat doe je als het regent?
Groetjes,
Ann



Katleen
1-9-2005
 Meld misbruik10-8-2005 20:09:04

Hallo,

Ik woon in jouw regio...mag ik misschien vragen waar jij je trouwfeest organiseert? Wij zijn momenteel namelijk op zoek naar een geschikte trouwlocatie...

Dank u!
groetjes,
Katleen



Gert
12-11-2005
 Meld misbruik11-8-2005 16:51:14

Hallo christine,

Wij wonen ook in deze regio en het is inderdaad niet zo gemakkelijk om daar een geschikte binnelocatie te vinden (en dat zal voor ons toch ook wel nodig zijn want wij trouwen op 12 november van dit jaar). Wij kunnen wel een aantal foto's nemen in onze feestzaal, maar moeten toch ook nog een andere locatie zoeken. De fotograaf zou ons bij onze volgende afspraak met hem een aantal suggesties doen. Hebben jullie geen ervaren fotograaf die een aantal leuke plaatsen weet ?

Groetjes,
Gert



Christine
3-9-2005
 Meld misbruik12-8-2005 12:22:07

Hoi,

Ons feest gaat door in het Kasteel Middelheim. Als de zon schijnt kunnen we in het park foto's nemen, in geval van slecht weer gaan we opteren voor het museum van schone kunsten in Antwerpen. Dat is niet zover af.

Onze fotograaf stelde het Centraal Station in Antwerpen voor, maar omdat we met 2 kleine kindjes zitten willen we niet tever gaan rijden.

Laat ons duimen voor goed weer.

Christine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...