Nu Online
Momenteel zijn er 98 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Azzurro-Bruidswinkel Oostende

  5-8-2005 21:11:31
Dag mede-bruidjes
Kent iemand de bruidswinkel "Azzurro" in Oostende? Heeft iemand daar ervaringen mee qua service en kwaliteit van de kledij en zo? Deze winkel ligt in de hoofdwinkelstraat van Oostende en was mij niet bekend. Heb zelfs trouwjurken gezien voor 600 euro of minder (sommigen in solden) en volgens de verkoopster zijn er zelfs solden in juli en januari. Heb enkel een kaartje gekregen van haar, niets gepast. Ik zou graag eerst meer weten over service en kwaliteit.
Bedankt voor de hulp
groetjes
Nancy

Nancy
15-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2825


kathy
14-7-2006
 Meld misbruik6-8-2005 16:56:09

hallo nancy,
Mijn nicht heeft daar ook haar trouwjurk gekocht, ik zelf zal zeker ook ns naar daar gaan, k heb een mooi kleed zien hangen , ze kunnen ze een maat kleiner en maat groter maken. ZE waren daar héél vriendelijk in tegenstelling van sommige andere winkels, azzurro bestaat al etelke jaren, ik heb daar al altijd die winkel weten zijn. Dus ervaring hebben ze ook, in het najaar zullen ze op een beurs te oudenburg staat vertelde me de verkoopster van de winkel beneden.

Ik zou zeker eens naar daar gaan, je zal je het niet beklagen

groetjes Kathy



Lien
16-7-2005
 Meld misbruik10-8-2005 11:55:40

Beetje late reactie, maar net terug van huwelijksreis...
Heb daar kleed gekocht: zeer mooie dingen, vriendelijk en schappelijk van prijs. Inleggen en zo is meestal in de prijs inbegrepen, tenzij er erg veel werk aan is.
Wel opmerking: het inleggen van mijn kleed was niet bijster mooi gedaan. Mijn rok was niet overal even veel ingelegd en kwam dus niet overal gelijk (het scheelde +-3 cm) en het haltertopje hadden ze vergeten inleggen aan de hals.
Ik heb dit maar gemerkt thuis, omdat ik het daar niet meer gepast heb na het inleggen (zij zeiden dat het niet nodig was, dat alles in orde was)
DUS: gouden raad: daar passen en inspecteren voor je het definitief meeneemt naar huis!!



ineke

 Meld misbruik3-4-2009 11:28:34

als je van die regio bent,zou ik zeker scarpellini verkiezen,ik heb bij azurro een heel onaangename ervaring opgedaan,de verkoopster was bot,en gehaast,echt geen aanrader,wat wel voordelig is daar is de prijs maar dat was het dan ook,bij scarpellini wordt je als een prinsesje behandelt,echt puur genot om jezelf ns te laten verwennen als bruidje bij scarpellini echt een topper!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...