Nu Online
Momenteel zijn er 48 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

B&B Toscane

  24-2-2009 17:24:17
Hoi,

Wij zijn van plan om op huwelijksreis naar Italië te gaan. Deel één (vespatour) ligt al vast maar voor deel twee zijn we nog op zoek naar een leuke bed and breakfast of agriturismo in Toscane.
We zouden dus eerst een weekje gaan touren met de vespa en dan een dag of vijf nog ergens anders willen verblijven om wat tot rust te komen. We houden niet zo van grote bombastische hotels, laat staan van resorts enzo. Vandaar mijn vraag voor een gezellige b&b, liefst in de buurt van de kust maar het mag ook ergens anders zijn want het is daar uiteindelijk overal mooi.

Al heel erg bedankt voor jullie tips!

Groetjes,
Evelien

Evelien
26-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1380


Bruid
13-3-2009
 Meld misbruik24-2-2009 17:56:32

Hey Evelien,
Je kan misschien eens kijken via kapaza.be
gewoon vakantie en dan Italië , je zal versteld staan, je kan er ook terecht bij vlamingen of nederlanders.
Succes



Vicky
5-9-2009
 Meld misbruik24-2-2009 21:04:13

Dag Evelien,

Wij hebben al 3 keer agriturismo geboekt via http://www.verdea.be/ Altijd super in orde en eerlijke prijzen.
Veel succes!



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik25-2-2009 10:10:41

wij hebben eens geweldig verbleven in Tenuta Sant'Ilario in Gambassi Terme.
http://www.tenutasantilario.it/dove_eng.htm
Schitterende locatie en een geweldige uitvalsbasis voor al je trips in Toscane. Echt een dikke aanrader!
Vriendelijke mensen, heerlijk ontbet en zeer mooie kamers (wij hadden een junior suite).
Veel succes!
Lien



Franciska
28-7-2007
 Meld misbruik25-2-2009 14:54:57

Wij zijn ook op huwelijksreis geweest naar Toscane en zijn toen naar I Fiamminghi geweest. Zij zijn met hun palazzo ook op Vlaanderen Vakantieland geweest. Surf eens naar www.ifiamminghi.it . Het is daar echt prachtig. Wij hebben toen een auto gehuurd en zijn zo naar alle steden gereden. Niet goedkoop, maar wel de moeite waard.



Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik25-2-2009 19:22:36

Heel erg bedankt voor de tips. Zijn echt prachtige dingen bij!

Groetjes,
Evelien



monika

 Meld misbruik5-5-2009 18:55:44

Beste Vicky,
Ik zie dat jij al enkele keren met Verdea op reis bent geweest. Nu, wij hebben onze reis ook gereserveerd bij hen, maar er was een fout in de voorstelling van de vakantiewoning, die noch wij, noch Verdea had opgemerkt. Anderhalve maand geleden hebben we hiervoor getelefoneerd en we zouden de dag nadien al een nieuw voorstel krijgen. Nog altijd niets gekregen, noch gehoord en als we bellen neemt er niemand op. Hoe lang is het geleden dat jij met Verdea op reis bent geweest ? Ik hoop dat je dit leest en alvast bedankt.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...