Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen

  5-8-2005 7:26:29
Ik vraag me af wat je nu moet doen. Geven jullie iedereen een attentie na het feest zelf, of stuur je een zestal weken later een bedanking via een kaartje en/of foto?

Katleen
27-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1200


Els
7-5-2005
 Meld misbruik5-8-2005 7:30:46

Wij hebben na het feest de foto-bedankingen zelf gemaakt en verstuurd. De mensen die we in tussentijd nog gezien hebben, kregen de bedanking persoonlijk.

Els



An
24-9-2005
 Meld misbruik5-8-2005 7:58:22

Wij gaan ook nadien een bedankingsfoto opsturen.
Als je de avond zelf cadeautjes voorziet, moet je zien dat er niemand weg gaat zonder cadeautje.



Sophie

 Meld misbruik5-8-2005 8:23:16

Wij geven het ook na het feest: een paar weken erna.
We gaan waarschijnlijk een foto van op onze huwelijksreis ervoor gebruiken.

groetjes,
sophie



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik5-8-2005 9:17:51

Wij krijgen de bedankkaartjes nog de avond zelf op het feest. Wij gaan die dan onmiddellijk geven bij het vertrek van de gasten.



Ans

 Meld misbruik5-8-2005 10:59:20

wij zijn getrouwd op 28/05/05 en wouden geen bedankfoto s geven.Uiteindelijk leggen de mensen dat in de kast of gooien ze het zelfs weg! Daarom hebben wij chocolaatjes laten maken met onze namen er op en de datum en Bedankt. Die zaten in doosjes met een mikadekseltje. Tijdens het feest (tussen het eten door) zijn wij dan met onze mand rond gegaan en per koppel zo n doosje gegeven.Ondertussen ben je ook bij iedereen is geweest. Sommige houden dit bij, andere hebben het opgegeten. We hebben er veel positieve reacties op gekregen omdat het iets origineels was.



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik5-8-2005 11:23:47

Dag Katleen

Een paar weken na de trouw gaan we iedereen een DVD opsturen met een kleine reportage op.

De uitnodiging was een leeg CD-doosje, het boekje was de uitnodiging. op de plaats waar de CD komt hadden we een klever gehangen: wordt vervolgd...

het CD'tje zal natuurlijk in een mooie verpakking zitten zodat de mensen die geen DVD speler hebben toch een mooie foto hebben.

Groetjes

Vanessa



An
13-8-2005
 Meld misbruik5-8-2005 17:37:28

Hoi Kathleen
Wij geven de genodigden een theelichtje mee op het avondfeest.
Diegene die op onze rekening gestort hebben, maar niet komen, sturen we een bedank-kaartje op (geen foto).
Groetjes en veel succes!
An



Tilly
9-6-2006
 Meld misbruik5-8-2005 17:58:01

Hoi Kathleen,

Mijn toekomstige en ik zijn er momenteel nog niet uit. Wij dachten aan een kaarsje, met als bedrukking een foto van ons,onze namen en de datum.

Bij vrienden en familie kregen wij ook al de volgende dingen op een trouwfeest:
- roosje
- bedankfoto
- chocoladehart met naam en datum
- lampje (koppel waar we het van kregen is electricien) vergezeld van suikerboontjes. Dit is voor jullie misschien wel mogelijk met bijvoorbeeld een gemeenschappeleijke hobby.

Misschien vind je op de volgende site ook wel leuke dingen.
www.geluk.com . Wij hebben eens een proefpaket besteld (was 5 werkdagen na de betaling bij ons) en sommige dingen vond ik echt wel origineel. Dus vandaar dat we nog twijfelen.

Maar we hebben nog tijd.....

Ik hoop dat ik je al een beetje verder heb kunnen helpen.

Groetjes

Tilly



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik6-8-2005 10:33:49

Dag Kathleen

Wij geven als bedanking een zakje gevuld met suikerbonen of potpourri (we zijn er nog niet uit). Dat zakje maak ik zelf, ik borduur er twee ringen die in elkaar haken in, en verder zo enkele 'bolletjes' die er dan dik op liggen. De zakjes worden langs de zijkant dichtgestikt en langs boven met een lintje vastgehouden.

Het is wel redelijk wat werk (ongeveer een uur per zakje), maar ik doe dat nog wel graag. We trouwen pas in mei 2007, en ik kon niet wachten om toch al iets te doen!

Groetjes

Vicky



Christophe

 Meld misbruik28-8-2005 2:14:42

Hallo Kathleen, Heb je livemuziek in de mis? anders zou je dit misschien kunnen meegeven aan de bezoekers? meer interesse mailto cversaevel@skynet.be

greetz
elm


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...