Nu Online
Momenteel zijn er 141 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HUIS OP STELTEN

  4-8-2005 19:10:38
Hey allemaal,

Mijn vriendin trouwt zaterdag. Hebben jullie nog leuke ideetjes om bij hun thuis te doen?

Ann

Van der Auwera
9-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1388


Elke
28-5-2005
 Meld misbruik4-8-2005 20:09:16

hoi,

Ik ben 28 mei 2005 getrouwd.

Ik had al op voorhand aan de mensen laten weten dat ik het niet leuk zou vinden dat ze heel ons appartement zouden verbouwen zoals bed en kasten uit elkaar halen enz...

Dus in eerste instantie moet je weten of je vriendin hiemee wel gediend zal zijn.

Bij mij hadden ze het eerder romantisch versierd.
Op onze eettafel hadden ze met theelichtjes de eerste letters van onze namen met een hart ertussen geschreven.
Overal lagen en stonden bloemen.
Onze slaapkamer hadden ze vol met ballonnen gestouwd en boven ons bed hadden ze een muskietennet gemaakt zodat het net een hemelbed was.

Ik vond dit wel leuk en niet overdreven.

Veel succes!!!
En alvast proficiat voor jouw vriendin.

Groetjes Elke



Van der Auwera
9-7-2005
 Meld misbruik4-8-2005 20:49:36

Bedankt Elke

Dit waren juist de dingen waar ik naar op zoek was.



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik4-8-2005 20:54:54

Deze heb ik ook eens gehoord: 3 witte muisjes loslaten in het huis, en ze op hun rugje nummeren met 1,2 en 4. Kunnen ze lekker lang zoeken achter nummer 3 :-)

Katrien
30/09/2006



Natascha
8-4-2006
 Meld misbruik5-8-2005 9:16:10

Hey

Je kunt er zo zot in doen als je wilt. Je kunt ook elke kom en elk glas dat ze hebben en dan vullen met water en er visjes in doen, alle kleren aan elkaar knopen en in het huis rond hangen. alle kamers met wc papier verkleden, ga zo maar door.
het hangt er van af wat je vriendin leuk vindt

groetjes
tascha



sonja
30-9-2005
 Meld misbruik5-8-2005 9:16:37

Hey Katrien,
Jullie trouwen juist één jaar na ons.

Wij hebben gewoon al laten weten dat er niemand in ons appartementje binnen mag. Wij hebben een poes en zou zeker niet willen dat er daar maar ook iets aan voorkomt thuis onze trouw.



Sophie

 Meld misbruik5-8-2005 9:32:16

onze vrienden hadden op voorhand laten weten dat ze geen vieze dingen wilden terug vinden in hun huisje. wij hebben dit gerespecteerd....ik zou dat zelf ook niet graag hebben.

we hebben een groot spandoek gemaakt en 150 balonnen: rode & witte in hartjesvormen. we hebben dit in hun woonkamer gelegd en een pad gemaakt met wel 100 rode & roze harten die naar boven gingen. op de trap hadden we aan beide kanten theelichtjes gezet. gans hun kamer lag ook vol met balonnen en op onze uitgesneden harten had ik allemaal persoonlijke boodschappen gezet: dit hebben we in de kamer gehangen. in het midden van hun bed hadden we een héél super groot rood hart uitgesneden met een korte mooie tekst erop.

toen mijn vriendin thuis kwam en dit zag was ze héél emotioneel. haar reactie is onvergetelijk en ik ben blij dat we het zo gedaan hebben

groetjes,
sophie



Pieter
20-8-2005
 Meld misbruik5-8-2005 11:02:18

wij hebben als "bedanking" voor vrienden van ons met een hele groep 50€ uitgelegd, en dit dan laten wisselen in leeggoed...
Zo hadden wij +- 100 bakken leeggoed, dan hebben we alle tapijten uit hun huis gehaald en zijn we alle bakken beginnen openzetten...
het resultaat was fantastisch : volledig hun huis stond vol met flesjes, en met alle lege bakken hebben we dan maar een muur rond hun bed gebouwd...




Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik5-8-2005 13:21:19

De eenvoudigste dingen zijn nog de mooiste zoals deze van Pieter, Sophie en Elke.

Als je kleren aan elkaar knoopt dan denk ik dat je vriendin dit niet graag zal hebben. De kleren mag ze dan allemaal opnieuw strijken.

En muisen laten ook maar viezigheid na.

Confetie is ook maar vies.

Weet je wat je ook kan doen? Overal in hun kamer wekkers verstoppen die op verschillende tijdstippen aflopen. Zo zijn ze de ganse nacht bezig met het zoeken naar wekkers.



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik5-8-2005 17:24:13

Hallo,

tja, er zitten inderdaad wel leuke dingen bij de ideetjes, maar ik hoop dat ze bij niet mijn kleren aaneen hangen of muizen loslaten of overal wekkers laten aflopen. Om eerlijk te zijn zou dat mijn hele trouwdag verpesten.

Maar mijn vrienden weten dat, dus ik hoop dat ze zich beperken tot leuke dingen zoals theelichtjes enzo...

Jij weet volgens mij best waar je je vrienden een plezier mee kan doen.

Groetjes,
Lieve



An
13-8-2005
 Meld misbruik5-8-2005 17:44:09

Hoi Ann,
Mijn neef is in mei getrouwd en toen hebben we het huis op stelten gezet.. We hadden allemaal muntstukjes en confetti overal rond en ingestrooid, en ook slingers. Op de trap hadden we allemaal bekertjes met water gezet zodat ze nog niet onmiddellijk naar boven konden. We hadden dan de sleutel van de kamer verstopt in een ballon.. heel de overloop lag vol met ballonnen, sommige met nep-sleutels. Ze zijn er dus even mee bezig geweest.
Ik verwacht me volgende week ook aan die taferelen.. liever niet natuurlijk maar t hoort erbij hé.
Bij een nonkel van mij hadden ze alle lampen uitgedraaid, alles wat in de kasten stond eruit gehaald en in huis verspreid, en t hele huis lag vol met rijst en isomo. Alles behalve plezant.
Groetjes en veel plezier!
An



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik10-8-2005 12:11:38

Hallo Ann,

Ik zou het liever zelf niet meemaken, maar hier enkele ideeën:

- alle zenders van de tv veranderen (heuse klus om ze terug te krijgen waar ze stonden en stikvervelend om te doen!)

- de cd's allemaal van doosje veranderen (ook zo'n leuk werkje)

- bolletjes in bed leggen of het dekbed verstoppen

- de wagen vol met ballonnen steken

...

Succes ermee!

Ingrid


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...