Terug naar overzicht
Dag Debby,Ik ben maandag langsgeweest voor mijn proefkapsel en was meteen tevreden! Het voordeel is wel, ik ga al jaren bij mijn zelfde kapper en die kent mij door en door. Ik had zelfs niks gezegd over hoe ik het wou, hij begint er gewoon aan en ik vind het meestal wel mooi. Als ik het moet kleuren of knippen is dat net zo.Als je niet echt een vaste kapper hebt is het denk ik logisch dat het een paar beurten vraagt voor je iets vind wat je perfect vind. De moed niet opgeven!
Hallo,Bij mij is het ook als bij Liesbeth. Ik ga al een hele tijd bij dezelfde kapster. ze kent mijn smaak, dus telkens ik iets vraag kom ik tevreden buiten.Dus is het denk ik normaal dat iemand die je niet kent meedere pogingen zal moeten ondernemen tot je tevreden bent. Misschien kun je een voorbeeldkapsel zoeken dat je zelf mooi vindt of meer instructies hoe jij het ziet.Succes in ieder geval.
Hey Debby,Ik ben gisteren ook geweest en was wel zeer tevreden. Ik ga bij mijn vaste kapster en heb dus maar 9,5 euro betaald (wel zonder kleuringen ofzo hé). Maar ja, die weet dat ik zowieso bij haar ook ga terugkomen hé...Heb je niemand in de buurt van vrienden ofzo die eens iets kan uitproberen? Want als je telkens 49 euro gaat moeten betalen...vind ik wel veel hoor!GroetjesCindywww.kenencindy.bruiloftsite.nl
ik was vroeger kapster,en als je een balyage en snit en dan drogen en dan je haar opsteken doet dan is 4uur zeker niet verkeerd .je had moeten zeggen direct dat het niet was wat je wou en dan zeggen wat je wel wilt? ben je van omgeveing oostende? mijn vorig werk is echt heel goe !!! ik ben daar weg sinds september omdat ik een aanbieding gekregen heb die veeeeeeeeel meer betaald. maar het is een prachtig salon echt waar! check www.jeansteven.be een aanrader !!! moest ik me haar opsteken zou ik naar daar gaan maar me ventje wilt het los dusja neem ik dichtergroetjes danitsja 9juli2010
Hallo, Ik ben net mijn proefkapsel laten doen . Ik moet vandaag naar een trouw van mijn vriendin dus leek het me het ideaal moment om de proef te laten doen. Is de kapster van mijn mama dus was nog nooit bij haar geweest. Ik had een voorbeeldje mee en was dadelijk tevreden van het resultaat. Ze wist precies wat ik wou !! En moest maar 25€ betalen. Ook de prijs voor de trouwdag zelf. Groetjes Claudia
Ik ben bij mijn moeder langsgeweest en zij heeft eerst vanalles geprobeerd totdat ik een idee had van wat ik ongeveer wou. Op die manier kan ik naar de kapper stappen met een vast beeld in mijn hoofd en eventueel een foto van wat het ongeveer zou moeten zijn :)
Hallootjes,Vandaag ben ik ook naar de kapper geweest. Ze is een uur bezig geweest met mijn watergolf en met de opsteek slechts 10 minuutjes. Prijskaartje: 42 euro. Sorry die ziet mij niet meer terug. Er zijn kappers die voor de proef niet rekenen en bij de dag zelf afrekenen. Ik zoek allesinds verder
Hallo,ikzelf ben kapster aan huis, specialiteit bruidskapsels, en tweevoudig wereldkampioene hierin.Voor make-up kan je ook bij mij terecht.Bel of mail gerust voor meer informatie:kelly.lenhardt@telenet.be0494/74.03.66Groetjes,kelly Lenhardt