Nu Online
Momenteel zijn er 28 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ons huwelijk was een sprookje.......14/02/2009

  20-2-2009 0:55:16
Dag toekomstige bruidjes

Wij zijn op valentijn getrouwd, en ik moet zeggen, het was fantastisch!

We zijn om 7u30 opgestaan, hebben samen ontbeten. De kapster kwam toe om 10 uur. Ze deed eerst het kapsel van onze kleine meid, heel schoon, en daarna mijn kapsel. Als mijn mama arriveerde, namen mijn ventje en ik afscheid, hij mocht me niet meer zien tot ik helemaal klaar was. Hij is dan ondertussen achter de boeketjes geweest.

De kapster heeft me dan helemaal klaargestoomd voor het huwelijk. Het was echt heel mooi gedaan. (Nog eens bedankt aan Elke Manssens)

Daarna hielp mijn mama me in mijn bruidsjurk (droomjurk van Ian Stuart). Ik had dan nog niks gegeten maar ik kon geen hap binnen krijgen van de zenuwen. Heb dan toch 1 mini pistolet op gegeten.

Om 13 uur begonnen de mensen toe te komen. Alsook de fotografe. Mijn mama belde mijn ventje dan op dat hij me mocht komen halen. 10 min. later ging de bel, en daar stond hij dan, mijn droomprins. Hij was echt prachtig, we wisten niet wat we tegen elkaar moesten zeggen. Iedereen zei dat we een prachtig koppel waren. Toen volgde het huwelijk in het stadhuis alsook het kerkelijk huwelijk. Een prachtige viering.

Wij hebben dan meegeweest met de fotografe voor een fotoshoot. Ik verlang al tot we de foto's mogen zien. Ben echt benieuwd.

Tegen 19 uur verwachtten ze ons in de feestzaal 'de Visscherie'. Ik moet zeggen dat het een prachtig feest was. Ik was echt in de 7de hemel. Ik heb me die dag echt een prinses gevoeld.

Onze openingsdans is ook heel goed gelukt. We kozen voor het liedje 'all I ask of you' van de film 'Phantom of the opera'. Die film betekent heel veel voor ons.

Ik wens aan iedereen een prachtige huwelijksdag toe! Geniet ervan, want die dag vliegt voorbij!

Het is jammer dat de sprookjesdag zo vlug voorbij ging. Maar telkens we naar de filmpjes kijken moeten we beginnen wenen van geluk. Zo mooi was het.

Op onze website hebben we al enkele foto's (er komen er nog veel meer achter)

http://steve-sharon.bruiloftsite.nl/site_nieuws.php

Sharon
14-2-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 854


danitsja

 Meld misbruik20-2-2009 4:47:14

mooie fotokes! proficiat he!!! ik nog ne jaar en 4maand half op me tandjes bijten:d

danitsja 9juli2010



Joke
8-5-2010
 Meld misbruik20-2-2009 5:58:30

Leuk als je dagje super verloopt, Ik mag nog een jaar en 2 maanden stressen!
Groetjes Joke
8/05/2010



Rebecca
27-6-2009
 Meld misbruik20-2-2009 8:14:00

Waw, proficiat! Bedankt voor het verslagje en ik hoor je stralen tot hier :-).

Groetjes,

Rebecca
27/06/09



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik20-2-2009 12:48:44

Ik zie je stralen tot hier.

Prachtige foto's geniet ervan!!

Marieke



s
1-6-2007
 Meld misbruik20-2-2009 14:46:30

Proficiat!!

Je ziet er echt heel gelukkig uit!! Dat maakt je echt mooi!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...