Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bloemencorsages voor de suite

  4-8-2005 14:04:26
hallo,
een (stom) vraagje: geven jullie alle mensen van de suite ook een bloemencorsage om op te spelden? Hoort dit zo, of kan het ook zonder?
Ikzelf vind het wel mooi en iedereen ziet ineens vanzelf ook wie je familie is. Mijn moeder en zus hebben echter schrik dat de corsage een gat gaat maken in hun nieuwe topjes...grrr...die familie toch!
Voor de rest loop alles van een leie dakje, hoor!
Nog 48x slapen en het is zover!

ann

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2140


An
24-9-2005
 Meld misbruik4-8-2005 14:37:04

Wij voorzien een corsage voor alle mannen van de suite. Voor de vrouwen niet.



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik4-8-2005 14:39:52

Dag Ann,

De mannen zou ik zeker een corsage geven, maar de vrouwen ook? Eigenlijk heb ik daar nog niet aan gedacht, maar 't kan wel mooi zijn! Mmm, misschien wel een ideetje... :-)
Wat betreft gaten maken in topjes: tegenwoordig zijn er bloemisten die corsages maken met magneetjes, dus niks speldjes en gaatjes! Verliezen zal je zo'n corsage ook niet, want dat zijn redelijk sterke magneten.

Groetjes,
Sylvie



Gert
12-11-2005
 Meld misbruik4-8-2005 15:10:59

Hey Ann,

Wij geven geen corsages aan de suite. Wij hebben het gevraagd aan onze ouders en broer/zus + partners of zij dit wilden en zij hadden dit liever niet. Ze vonden het nogal klassiek staan.

Groetjes,
Gert



Brenda

 Meld misbruik4-8-2005 16:59:30

Hoi Ann,

Wij zullen waarschijnlijk de mannen een corsage laten dragen en de vrouwen een klein boeketje. Met 1 of meerdere bloemen. Heb ik onlangs gezien en vond dit een leuk idee.

Succes Davine



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik4-8-2005 19:03:01

Ann,

wij geven enkel de mannen in onze suite een corsage.

groetjes
kathleen
03.12.05



Elke
28-5-2005
 Meld misbruik4-8-2005 20:16:31

Hoi,

wij zijn op 28 mei getrouwd.
't was een prachtige dag.
Wij hebben geen corsages gebruikt.
Het mocht trouwens ook niet bij de mannen ( zij hebben allemaal hetzelfde kostuum gehuurd).
De kledingzaak waar ze die gehuurd hebben zei dat het niet mochjt want dat het gaatjes maakt in de kostuums die je blijft zien.

Veel succes

Groetjes Elke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...