Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ ann 21/2

  18-2-2009 6:44:09
hey ann!

Hoe is het? zenuwen? begint echt op te korten nu he...

Leuke plannen voor in parijs?

xxx van een humorloze bruid haha

sarah
17-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1379


Ann
21-2-2009
 Meld misbruik18-2-2009 8:52:14

Hey Sarah!

Ja, nu is het bijna zover he!!!
De stress neemt met de minuut toe...Alles is geregeld en dat is net het moeilijkste eraan. Ik kan nu alleen nog maar wachten. Mijn vriend en mijn dochter zijn de rust zelve, maar mijn zoontje is ook super-zenuwachtig. Dat kind is totaal over zijn toeren aan't geraken!
Deze namiddag ga ik nog snel eventjes kijken of ik wat paraplu's kan kopen, want ze geven echt ***weer zaterdag!
Eerlijk gezegd ga ik blij zijn als alles achter de rug is en wij rustig met z'n tweetjes op de Thalys stappen. Even weg van alles en iedereen. Echte plannen voor in Parijs hebben we nog niet gemaakt. Gewoon genieten en zien waar we uitkomen, denk ik...
Het belangrijkste nu is proberen die 3 dagen door te komen zonder mijn gezin de gordijnen in te jagen! hihi
Hoe waren jouw laatste dagen eigenlijk? Ook zo nerveus?
Alhoewel, misschien hebben mensen die geen humor hebben ook geen stress... :D

Ann xxx



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-2-2009 9:06:55

hahaha ... ik werd hoe langer hoe rustiger, dus misschien heb je een punt!!

Het zou ook best kunnen dat ik gewoon denk dat ik rustig was. Want ik ben nog in volle paniek naar de nonnekes gegaan met eitjes voor goed weer.
Het enige waar ik mij druk in maakte was trouwens in het weer! 99% kans op regen...

Maar uiteindelijk viel het nog mee! Ik werd s' nachts wakker en het was echt aan het onweren tot ongeveer 11 uur. Daarna was het redelijk weer!

Op de dag zelf was ik ook heel rustig, tot de fotograaf binnen kwam. Een of andere idioot had mijn zoontje iets te eten gegeven en zijn wit truitje zat onder de vlekken! (hij stond dus nog op geen enkele foto)

Mijn ring lag naar het schijnt bijna in het riool, maar daar heb ik gelukkig niks van gemerkt!

Ik ben eigenlijk echt een perfectionist en alles was min of meer zo geregeld dat er niks meer mis kon gaan... Denk dat het daardoor kwam dat ik zo rustig was

ja je ziet... zo'n serieuze mensen kunnen geen humor hebben he



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-2-2009 10:35:10

begen hebben meest gevoel voor humor: stond vandaag in de krant

heeft die met haar wiebelende bodies toch nog chance!



Ann
21-2-2009
 Meld misbruik18-2-2009 12:45:26

En die met haar wiebelende bodies heeft wel "nl" in haar o zo leuke link! haha

Ik zat zo denken... mijn zoontje heeft ook een wit truitje aan... als dat maar goedkomt!!! Ik zal maar reservekleding voor dat aapje meenemen.
Waar ben jij eigenlijk getrouwd?



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-2-2009 13:08:58

Ja ik had nog geluk. Hij had daar onder een hemdje en t-shirt aan. we hebben dan zijn truitje maar over zijn schoudertjes gehangen voor de foto's

Zowiezo minstens 3 sets reservekleding meenemen! want aangekomen in de feestzaal is hij in een grote plas gevallen... en voila, daar was outfit nummer 2 een feit

wij zijn getrouwd in merksplas. ons feest was in de savoury in turnhout.
daarna zijn we op bali nog eens getrouwd (mijn droom vanaf ik 10 jaar was ofzo)

waar trouwen jullie?




sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-2-2009 13:12:34

die met haar wiebelende bodies, is wel een volhardende tante ze!




Ann
21-2-2009
 Meld misbruik18-2-2009 17:30:45

Wij trouwen in Willebroek. Ons feest is in Gasthof Ter Venne in Langdorp (Aarschot). Het leek ons logisch als gemengd koppel (ik Antwerpen, hij Limburg)om dan ons feest te doen in Vlaams Brabant! hihi...
Nee, op die manier is het voor iedereen ongeveer 40 km rijden.

Wat ons wiebelend konijn betreft, die geeft inderdaad niet op! Bruiden komen ergeren die over 3 dagen trouwen... dat doe je dus niet he! hihi

Eigenlijk is het spijtig dat je via dit forum geen profiel kan zien van de mensen...




sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-2-2009 18:48:03

hahahaha een profiel van de mensen... dat zou leuk zijn ja!!

zeg, anders moet je uw e-mailadres eens geven. dan mail ik een trouwfoto door.

weet je tenminste tegen wie je het hebt!




sarah
17-5-2008
 Meld misbruik18-2-2009 18:48:48

ziet er ook wel een mooie feestzaal uit!



Ann
21-2-2009
 Meld misbruik18-2-2009 20:01:41

mijn e-mailadres is ann.mees@hotmail.com

je kan ook al eens kijken op onze bruiloftsite: www.annenniko.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...