Nu Online
Momenteel zijn er 181 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

snoepjes voor de kindjes

  3-8-2005 19:57:06
Hallo,


Wij trouwen binnenkort... op 26.08.05. Heeft er iemand ideeën voor de snoepjes voor de kindjes aan de kerk?

groetjes


Nele

Nele
5-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1282


davine
31-3-2006
 Meld misbruik3-8-2005 20:08:54

Dag Nele,

In de ava vind je allerlei leuke dingen om snoepjes te verpakken maar ook beertjes en potloden. Blaasbellers zijn ook altijd leuk maar kunnen vlekken maken op je jurk.

Davine



An
24-9-2005
 Meld misbruik4-8-2005 7:56:35

Je moet eens een beetje verder kijken op dit forum. Dit onderwerp is de laatste weken al veel aan bod geweest. Mss kan je daar ideetjes opdoen.



liesbet
11-9-2004
 Meld misbruik4-8-2005 15:23:16

ik had snoepbrochetten laten maken en die dan verpkat in vliesdoek en er een kaartje aangehangen... mooi en lekker :-)



ann

 Meld misbruik5-8-2005 12:04:10

ik heb iets heel erg leuks gevonden in een suikerbonenwinkel bij ons in de buurt. Zij doen ook trouwspulletjes, en vervangen dan de suikerbonen door snoepjes.
Wij hebben heel schattige potloodjes met diertjes er op en de punt zit in een driehoekig zakje met snoepjes en daaraan hangt een lintje met onze namen en datum! Ik heb er ineens een paar meer besteld, omdat ik er zeker van ben dat mijn zus en vriendinnen dit ook wel leuk gaan vinden!
Groetjes,
Ann



annelies
19-8-2005
 Meld misbruik5-8-2005 18:25:28

hallo,

wij geven een zakje snoepjes aan de kindjes met een foto van ik en mijn vriend erop. Prijs 1,50€ per zakje.

Nog 14 dagen te gaan.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...