Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk 1e keer gepast!

  3-8-2005 13:55:33
Hallo iedereen! Ik kom juist terug van Pierre-Yves te Aalst waar ik mijn 1e pas van mijn trouwkleed heb gehad! Ik kon me eigenlijk totaal niet meer voorstellen hoe mijn kleed eruit zag want het was al van april geleden dat ik het gekozen heb in de winkel. Ik had dus schrik dat ik het niet meer mooi zou vinden! Maar ik vind het nog steeds een prachtkleed, ik wist zelfs niet meer dat de rok en sleep zo mooi was! Ik ben blijkbaar zelfs wat vermagerd want de rok was iets te groot en moet dus nog ingenomen worden! Ik voel dan ook superblij vandaag en ik ben zeker dat mijn ventje me prachtig zal vinden op onze trouwdag 10 september!

Groetjes,
Ruth
10/09/2005

Ruth
10-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 983


Sophie

 Meld misbruik3-8-2005 15:25:54

Hoi Ruth

Oh, moet een zalig gevoel zijn!
Van welk merk is je kleed?

Ik mag volgende week dinsdag gaan passen. Het is van in januari geleden dat ik het nog aanhad.

Groetjes,
Sophie



Véronique
12-8-2005
 Meld misbruik3-8-2005 16:31:33

Ik moet morgen ook mijn kleed gaan passen bij Couture Ann in Aalst. Wel al voor de tweede keer. Ik heb vorige maand foto's genomen omdat ik ook geen exact beeld meer had van mijn kleed. Het was toen al van februari geleden. En ik was ook bang voor mijn keuze. Maar ook nadien was het voor mij nog altijd prachtig. Het enige waar ik van verstomd stond was de enorm lange sleep. Bij de eerste passessie stond ik op een verhoog en viel het kleed naar beneden. Nu ik op de grond stond viel alles pas echt in de plooi. Voor mij is nog wachten tot 12 augustus en ik ben op 10 augustus jarig. Dus kunnen we vanaf dan al beginnen te feesten. Veel succes met je trouwdag.

Véronique



ann

 Meld misbruik4-8-2005 16:53:14

ik mag op 16 augustus voor de 1e keer terug mijn kleed gaan passen! Ik heb het in december gekocht, (het was het 1e kleed dat ik paste en ik was er direct verliefd op) en heb het sindsdien niet meer gezien! Dus ik ben best wel nerveus!
Ik heb een champagnekleurig kleed van Marylise!
Voor mij nog 48x slapen voor de grote dag!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...