Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

rode lopers+tentversiering

  27-12-2003 11:11:14
Hallo,
Als ik zo alle berichtjes wat lees, dan moeten wij ook in actie schieten. Wij trouwen op 20 augustus 2004 en nog niets staat helemaal vast. We weten wel al dat we trouwen in een grote tent in West-Vlaanderen. Heeft iemand ideeën omtrent tentversiering en waar raak ik aan lange stukken rode loper om van de straat tot aan de tent te leggen? Groetjes Em

Emmely
20-8-2004
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2043


Anne-Sophie

 Meld misbruik27-12-2003 12:10:30

Dag Emmely,
Ik heb de rode loper gekocht bij FEMAT in Izegem (website www.femat.be ). De prijs die ik betaald heb was 3 EUR per lopende meter (breedte 1,3 meter). Ik denk dat ze je goed kunnen helpen bij de versiering van je tent.
Je kan er receptietafels huren (inclusief nap en mooi lint voor de strik) voor 15 EUR.
Veel succes met je voorbereidingen!
Anne-Sophie.



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik27-12-2003 12:24:54

Bedankt Anne-Sophie, wat een concrete reactie, ik ga daar zeker eens informeren.
Plan je ook een huwelijk of is het al voorbij?

Groetjes,
Emmely



erna
10-7-2004
 Meld misbruik27-12-2003 16:31:49

Hallo,wij trouwen 10 juli 2004 en ook ons feest vindt plaats in een tent. In de bibliotheek en boekhandels vind je veel boeken over feesten, decoratie, ...Wij hebben daar al onze ideeën uitgehaald.
Erna



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik27-12-2003 16:48:09

Erna,
Bedankt voor de tip. Ik ga daar zeker ook eens zoeken. Werken jullie met traiteur? Waar trouwen jullie?

Groetjes,
Emmely



Letitia

 Meld misbruik31-12-2003 9:14:00

Ik heb in één van je berichten gelezen dat je niet veel tijd hebt om alles te plannen omdat je veel werkt. Probeer toch het belangrijste te boeken (zie of je de zaterdag wat tijd hebt) want der is echt veel werk aan een huwelijk plannen en veel details die pas daarna naar boven komen (als men weinig tijd heeft). Ik heb mijn huwelijk anderhalfjaar op voorrand gepland en ik ben echt blij derbij, want wij zijn heel weinig thuis en werken ook allebei veel, dus heb ik nu "nog gerust" tijd voor de details.
Heb je al uw kleed? Video en/of fotograaf? Zaal? Traiteur? Gemeente geboekt en/of kerk? DJ?
Dat zijn denk ik de belangrijkste....
Indien je nog wilt spreken letitia.p@salvacarro.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...