Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 2 weken

  15-2-2009 10:08:41
hey,

wij trouwen 28/2, bijna dus...
de stress begint wel volop toe te neemn.
Dit is alemaal in orde, maar ik heb het gevoel dat we iets vergeten...

- zaal
- kerk
- dj
- muziek voor de mis
- bruidsboeket
- kleding voor ons 2
- kleding bruidsmeisjes
- bedankjes
- ceremoniemeester
- vervoer suite
- make-up
- proefkapsel
- ringen

Huwelijkskaars waren we helemaal vergeten, ik hoop dat we er bij onze ceremoniemeester zo nipt vooraf nog eentje kunnen kopen, tafelschikking gaan we volgend weekend doen...


Zie ik iets over het hoofd, of is het in orde?

veerle
1-2-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 889


mieke
7-8-2009
 Meld misbruik15-2-2009 10:28:45

er staat geen fotograaf tussen mss niet opgeschreven of vergeten; maar relax de meeste onder ons zullen tot het laatste moment stressen of ze wel alles hebben; wij gaan enkele dagen voor onze trouw nog naar een kuuroord voor eventjes te ontspannen; ga het ook zeer zeker nodig hebben.
groetjes mieke 07/08/09



Sarah
30-5-2009
 Meld misbruik15-2-2009 11:16:31

Mocht je de kans hebben om naar Scherpenheuvel te gaan, daar kan je een kaars krijgen op één dag! Dus moest je niet zo ver wonen... misschien wel een tip ;-)

Succes! En alvast een mooie dag toegewenst!
Groetjes,
Sarah
30/05/09



Bart

 Meld misbruik15-2-2009 13:31:27

Misboekje ? Fotograaf en/of videograaf ? ;o)
Voor de rest zou ik nie te veel stressen. Ik ben 3 maanden geleden getrouwd en mijn instelling was. Moest er iets mislopen (dat kan altijd), maar je bent omgeven met mensen die om je geven en van je houden. Dus dan is het nog niet erg hè. Dan moet je er maar eens mee lachen. ;o) Succes, Greetz Bart (www.motionpictures.be )



Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik15-2-2009 19:04:52

bloemen kerk, zaal
misboekje


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...