Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lindenhof Baal - Den Ast Kampenhout

  14-2-2009 16:30:51
Hallo iedereen!
We zijn op ons avondfeest met ongeveer 70-75 personen. (als iedereen komt...)
In het Lindenhof in Baal hebben we de zalen gezien en volgens de mevrouw van de zaal was de retrozaal voldoende ruim voor 80 personen. Ik heb hier mijn bedenkingen bij... Dan zit je toch echt krap en heb je waarschijnlijk maar een hele kleine dansvloer.

We zijn ook gaan kijken in Den Ast in Kampenhout, maar daar is de grote zaal (tot 200 pers.) volgens ons dan weer te groot.

Heeft iemand ervaring met 1 van deze zalen? Ik heb schrik dat de ene te klein gaat zijn en de andere te groot...

Natalie
12-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1578


s
1-6-2007
 Meld misbruik14-2-2009 18:28:42

Lindenhof in Baal ken ik enkel van horen zeggen en dat heeft toch een goede naam.
Je zegt 75 personen als iedereen komt. Gemiddeld moet je ongeveer op 10% afzeggingen rekenen, dus dan zit je aan iets minder dan 70 man. Als de zaal voor 80 is, moet dat toch lukken, niet?

Ik ga deze zomer daar naar een feest, maar da's nog lang om te laten weten of het er goed is of niet, he. Dan heb je al lang beslist. Ik verwacht ook ongeveer 80 mensen, dus wie weet is het ook in de retrozaal.



Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik27-2-2009 10:19:11

Ik ben naar een trouwfeest geweest in het lindenhof.
Daar was de retrozaal ingericht voor een avondfeest voor 60 personen.
Dat was ruim genoeg, tot de DJ begon te spelen...
Dan is de zaal toch net iets te klein vind ik persoonlijk.



Evi
5-6-2010
 Meld misbruik1-3-2009 18:03:33

Mijn zus is 6 jaar geleden getrouwd in Den Ast in Kampenhout, ook inde grote zaal boven. Zij had wel 100-110 personen, de ronde tafels stonden langs de zijlijn en 1 grote ronde eretafel een paar meter voor de toog zodat ierdereen hen goed kon zien. Met een ruime dansvloer in het midden. (De Dj stond bovenaan de trap)

Het Lindenhof in Baal daar hebben wij al enkele familiefeestjes gehad voor zo'n 50-55 personen maar ik weet niet welke zaal dat was.



Wesley

 Meld misbruik22-6-2009 10:41:01

2 jaar geleden trouw van de zus van mijn vriendin in het Lindenhof

Ze waren met 100 personen savonds en de zaal was zeker niet te klein. Perfecte service zeer mooi terras voor buiten te zitten.

Zaterdag mijn Vriendin ten huwelijk gevraagd en wij overwegen zeker en vast ook het Lindenhof is ene echte aanrader. alles lief er perfect vriendelijke mensen. Speciale wensen geen probleem. echt super.



greven
28-5-2011
 Meld misbruik18-5-2010 11:27:22

wij gaan trouwen op 28 mei 2011 en wij gaan ook naar het lindenhof te baal gaan en wij zijn met 70 perosonen en wij gaan de clasic zaal hebben


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info