Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

paella??

  13-2-2009 23:47:52
hallo trouwlustigen!
Ik heb een klein probleempje! Mijn vriend zou graag op ons feest eerst tapas opdienen, om dan later een reuzenpan paella te laten bereiden. Ik vind dit wel leuk, alleen vrees ik dat niet iedereen dit zal lusten! Ik weet wel dat je nooit voor iedereen goed kan doen, maar ik zou niet graag hebben dat de helft van onze gasten met honger naar huis zouden gaan! Er zullen op ons feest ook 6 kindjes zijn die dit (denk ik!) ook niet gaan lusten. Wat zouden jullie doen??!! Suggesties zijn meer dan welkom! Alvast bedankt!

An
1-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 15 | Gelezen: 1175


Annelies
27-2-2010
 Meld misbruik14-2-2009 0:07:03

Ik vind het een heel leuk en origineel idee! Ik zou je niet te veel zorgen maken over wat de gasten al dan niet lusten.
En anders moet je misschien twee mogelijkheden voorzien paella en nog iets dat jullie graag eten.
Wat voorzien jullie allemaal als tapa's?
Ik denk dat wij ook eerder voor zoiets gaan gaan. In een van de feestzalen die wij zijn gaan bekijken stelden ze dit ook voor. Eerst hapjes en dan bv. broodjes pita, hamburgertjes, puntzakjes frietjes,...meer zoiets. Maar paella lijkt mij iets specialer.
Succes ermee!



An
1-7-2010
 Meld misbruik14-2-2009 1:02:17

hoi Annelies!
Wij wilden ook eerst een frietkraampje of zoiets laten komen, maar na wat googelen kwamen we uit bij die paellapannen. Dat vonden we toch ook nét dat ietsje meer hebben. Wij zijn is gaan kijken op www.lafiesta.be Wij gaan daar waarschijnlijk kiezen voor de optie "tapas en paella". Als tapas zijn er dan 15 verschillende hapjes voorzien (olijven, verschillende kaassoorten,serranoham,...) Op 28 & 29 maart is het er opendeur, en dan mag je (gratis) gaan proeven! Wij gaan dat zeker doen! Maar wat met de kindjes?? Zouden die daar iets van lusten? Doei



Ann
21-2-2009
 Meld misbruik14-2-2009 1:02:21

Hey An,

Ik vind dit ook wel een leuk idee eigenlijk! En volgens mij moet je je ook niet te veel zorgen maken om de gasten. Wat je misschien kan doen is 2 pannen maken. De ene compleet en met alles erop en eraan. De andere minder gekruid zonder de zee- en schaaldieren.
En zoals je zelf aan aangaf, er zullen altijd mensen zijn die klagen. Hopelijk hebben wij er niet te veel volgende week! :D

Groetjes,
Ann
(21-02-09)



An
1-7-2010
 Meld misbruik14-2-2009 1:06:45

oei! ik heb een foutje gemaakt! Het is www.lafiestaweb.be ! @ann, veel plezier volgende week, en geniet ervan hé!



Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik14-2-2009 9:06:29

Hoi,
Wij hebben bij onze traiteur ook een tapasbuffet besteld.
De samenstelling + prijzen kan je vinden op het website: www.traiteurdesingel.be

We hebben ook even getwijfeld om van die reuzepannen te laten komen. Traiteur 'Cookings' uit Dessel doen zo showcooking. Voor ons (+/-150pers) zouden ze dan 4 verschillende grote pannen meebrengen en in elke pan kan je dan kiezen wat ze klaarmaken (bv paella, wok, chilli con carne,...)
Wij vonden dit ook een super leuk idee, maar hebben uiteindelijk (mede omwille van de prijs enz) toch gekozen voor het tapasbuffet.

Hopelijk ben je iets met deze informatie.

groetjes

Vicky
15/05/2010



inge
27-6-2009
 Meld misbruik14-2-2009 10:18:53

Hey Vicky,
Dat is toch tof? Ik denk wel dat de meeste mensen dit gaan apprecieren! (en lusten! Ben ik zeker van!)Het is eens iets anders, en je moet geen uren aan tafel zitten, want geloof me, dat is iets waar de meeste mensen een enorme hekel aan hebben. Je kan voor de kindjes misschien een klein kinderbuffetje voorzien met wat frietjes, en curryworstjes ofzo?
(Wijzelf gaan voor bbq) Veel plezier!



inge
27-6-2009
 Meld misbruik14-2-2009 10:19:35

Ow sorry, is aan An gericht natuurlijk ;-)



Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik14-2-2009 10:29:28

Ziet er overheerlijk uit An!



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik14-2-2009 11:35:44

Hey An,

Het lijkt wel een leuk idee, maar ik lust zelf geen paella. Maar je kan bv een portie maken met idd alles erop en eraan en één met bv kip. Want er kunnen mensen bv allergisch zijn aan schaaldieren ofzo of het echt niet lusten maar dan hebben ze toch een tweede keuze.

Groetjes (en smakelijk ;-) )
Laura



daisy
25-9-2009
 Meld misbruik14-2-2009 13:13:04

hallo,

ik zou dit wel leuk vinden als ik op een trouw dat zou krijgen.
het is eens iets anders.
maar ik denk gelijk wat je geeft om te eten,er zal altijd wel iemand zijn die het niet lust.
wij gaan bewust kiezen voor iets wat we zelf graag lusten.
wij hebben nu wel geluk dat ze bij ons in de familie gemakkelijke eters zijn en voor alles openstaan.
in jullie geval zou ik wel nog voor een reserve optie gaan, voor die dat het echt niet lusten.
veel succes met het zoeken en laat zeker iest weten hé.

groetjes Daisy,
25/09/209.



sabrina
13-6-2009
 Meld misbruik14-2-2009 15:59:03

je kan paella/bbq heb onlangs info gezien op internet. die traiteur deed alles vanaf 40pers dacht ik.

bij ons is het bbq.
Denk niet dat er bij ons kindjes komen, want ze zijn max 4jaar.

groetjes
sabrina 13*06*09



Anke
1-8-2009
 Meld misbruik14-2-2009 17:14:05

Hoi
Ik denk niet dat dat een probleem is. Wij zijn vorig jaar op een feest geweest met tapas en paella en iedereen vond het heel lekker, ook de kinderen. Er was echt een heel leuke sfeer. De paella werd gemaakt door La Fiesta. Echt een aanrader. Hun website is ook heel mooi en je vindt er ook prijzen op en zo.
groetjes Anke



Lien
16-2-2008
 Meld misbruik14-2-2009 22:02:30

Ik ben allergisch aan saffraan dus ik zou het al niet kunnen eten... ik weet wel niet hoeveel mensen er met dezelfde allergie rondlopen.
Groetjes en veel succes!



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik15-2-2009 8:44:26

zowel ik als mijn man lustten geen paella. Maar we eten wel graag tapas

Maar wat versta je dan onder tapas? Want als het vb alleen chorizzo, olijven enzo is. Dan zou ik wel met honger naar huis gaan.

ik zou denk ik het idee van paella niet laten vallen, maar het wel combineren met iets



heidi

 Meld misbruik16-2-2009 15:30:55

voorzie wat verassingsbroden ofzo, daar zit ook een heleboel lekkers in en voor de kindjes is dit ook ideaal.
dit aanvullend bij de paella


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...