Terug naar overzicht
hey, ik ga mn haar ook loslaten maar ga dr krulletjes inleggen, mn vriend zaagt daar nu al jaren over da ik da es moet doen dus... ;)maar zou mn haar toch graag nog met iets versieren dus ik ben ook aan het denken om een tiara in te doen, ofwel toch een paar lokken naar achter te zetten met een bloem.Sluier en tiara samen zal zeker mooi zijn! je ziet da nog vaak hoor nu :)grts
Ik denk dat je je kapsel gewoon moet proberen, voor zover je dat nu al kan doen met tiara en sluier.Een vriendin van mij wilde graag opgestoken haar én een tiara én een sluier. Tiara en sluier trok bij haar op niks, dus werd die maar weg gelaten. Dus die twee gaan niet altijd samen. Nu vond ik ook dat haar kleedje ook niet echt om een sluier vroeg. Ben blij dat we het subtiel uit haar hoofd hebben kunnen zetten.
Mijn haar gaat ook los zijn, ook met krullen, maar k heb t zonder en met krullen al eens laten doen. Ik ga voor met krullen juist omdat ik mezelf niet mooi vond met een sluier. Maar dat is gewoon omdat ik daar geen type voor ben. Tiara en sluier lijken me heel mooi als je haar eenvoudig stijl is!
Hey,Als je een sluier wilt, dan zal je je haar toch wel een beetje moeten opsteken denk ik, want anders knn ze die sluier nergens aan vastmaken. Ik draag mij haar ook meestal los, en opgestoken vind ik het ook niet zo mooi. Dus moet ik voor mijn trouw zeker mijn haar niet anders doen vind ik. Daarom ga ik gewoon mijn voorste lokken wat opsteken en de rest los. Daaraan hang ik dan mijn sluier vast. Ik denk niet dat ik echt krullen in mijn haar ga leggen, maar mss toch wel wat met een krultang laten golven, dat het niet TE plat valt... Succes ermee! xxxGroetjes,Lieve