Nu Online
Momenteel zijn er 103 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Nieuw-Zeeland

  12-2-2009 21:17:02
hallo iedereen,

wij zouden graag onze huwelijksreis in Nieuw-Zeeland doen. We trouwen 4 juli maar omdat het daar dan winter is zijn we van plan om van half december tot half januari naar daar te gaan. Zijn er misschien mensen die daar al geweest zijn of ook plannen om naar daar te gaan? Ik he al eens gegoogled naar reisbureaus die dit organiseren maar zou graag wat uit de eerste hand ervaringen weten :). Met welke reisagentschappen hebben jullie gereisd en weten jullie misschien of er iemand een speciale huwelijksreis promotie heeft?

groetjes!

Sarah
4-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1216


Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik12-2-2009 22:36:09

Dag Sarah,

Wij hadden dit graag gedaan, maar het is niet echt betaalbaar, tenzij je 6.000 euro per persoon geen probleem vind :(.

Wij zullen het voor ons 25 jarig jubileum doen hebben we elkaar beloofd.

Marieke



Noemi
17-10-2009
 Meld misbruik12-2-2009 22:45:13

Hey Sarah
Wij zijn al 2 keer naar Australie geweest met Aussie tours in Staden (West Vlaanderen)
Zij organiseren ook reizen naar Nieuw-Zeeland. Ik ben heel tevreden over hen en over hun dienstverlening! kijk maar eens op hun website www.aussietours.be
Veel succes!
groetjes



Lis
19-9-2008
 Meld misbruik13-2-2009 12:25:25

we zijn vorig jaar naar NZ geweest en hebben alles gerergeld met een Nederlands reisbureau www.pacificislandtravel.nl
We waren heel tevreden over de service hiervan en alles was perfect geregeld.



Marijke
21-8-2009
 Meld misbruik13-2-2009 18:31:54

Wij trouwen 21/8 en we zijn ook van plan om naar NZ op huwelijksreis te gaan in december.
Wij gaan waarschijnlijk morgen onze tickets vastleggen. Daarna kunnen we nog altijd beslissen bij welk reisbureau we gaan. We zijn vorige week al naar de vakantiebeurs geweest, maar we hebben nog niet besloten bij welk reisbureau we gaan. Ik heb wel al goede commentaar gelezen over het NZ-huis (http://www.nieuwzeelandhuis.be ).
Wel opletten want half december en de maand januari is het zomervakantie in NZ, dus ook wel drukker (en duurder geloof ik).



Frederick
5-6-2010
 Meld misbruik14-2-2009 11:26:13

Hey,

Wij zijn een aantal jaren geleden in NZ geweest en kunnen het echt wel aanraden. Zijn er zelfs een beetje ons hart verloren en spreken er nog dikwijls over ...

Wij hebben enkel de tickets via een reisbureau gedaan en de rest zelfs georganiseerd. Nieuw Zeeland leent zich daar erg makkelijk toe; héél veel B&B's, hotelletjes, etc... Ook een camper huren is daar veel gedaan en lijkt wel wat!




reinhilda

 Meld misbruik18-2-2009 20:12:53

Bij de Blauwvoet in Balen hebben ze vanaf dit jaar een nieuw reispromoter : gespecialieerd in huwelijksreizen. Hele speciale en romantische reizen. Je kunt misschien even informeren



reinhilda

 Meld misbruik19-2-2009 9:42:27

Reisbureau de Blauwvoet in Balen : zij hebben een nieuwe reispromoter aangetrokken, speciaal voor huwelijksreizen. Zij kunnen U beslist helpen. Kijk even op hun cite of bel even. Je wordt daar met veel plezier geholpen door Caroline.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums