Nu Online
Momenteel zijn er 31 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sticker voor op bus

  12-2-2009 20:53:10
Hallo,
Op de huwelijksbeurs in Kortrijk zagen we een bus met daarop een reuzegrote sticker van een koppel dat trouwt met de datum erbij en zo. Dit zag er echt mooi uit en we willen ook een sticker voor op de bus die wij huurden maar we weten niet waar we daarvoor terecht kunnen... We zouden dus een sticker willen maken (1m X 5 m) bv... heeft iemand hier ervaring mee...? Of tips? dergelijke maten zijn moeilijk te vinden via het internet! alvast bedankt voor de hulp!

Brecht
30-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 919


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik12-2-2009 22:44:50

er zijn heel veel firma's die zo'n dingen op maat maken

maar is volgens mij wel niet zo heel goedkoop

voorbeelden in de kempen zijn vb a3 in turnhout, lauwers in beerse



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 22:46:08

Z services in Turnhout, drukwerk, banners, spandoeken,...

groetjes, Carolina



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik13-2-2009 12:14:39

van welke regio zijn jullie ?
ws lettering in erembodegem... oost-vlaanderen (tegen aalst)



Isabel
12-12-2009
 Meld misbruik13-2-2009 12:23:56

Hallo
ik weet de perfecte persoon
Dat is Nik Vandenameele van VANI DESIGN uit Torhout. Hij is professioneel in belettering, zandstraalfolie, voertuigen, gebouwen -> gewoon alles.
Ik ken deze jongen persoonlijk en hij legt zijn hart en ziel in zijn werk.
Dit is echt een topper en vooral -> prijs en kwaliteit komen goed overeen, wat toch ook belangrijk is hé
hier heb je zijn website:
www.vani-design.be
Nik Vandenameele is de contactpersoon
Check it out
en succes met de bus!!

groetjes
Isabel
12-12-209



Brecht
30-5-2009
 Meld misbruik13-2-2009 13:30:46

alvast hartelijk bedankt voor de vele reacties, ik zal eens enkele mensen contacteren uit jullie tips!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...