Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hoe zit het nog met DJ Partysound???

  2-8-2005 21:05:47
Hallo,
Een tijdje geleden heb ik hier heel veel positieve berichtjes gelezen over DJ Partysound en nu vroeg ik me af, aan o.a. de koppelkes dan die reeds gehuwd zijn en die hem als DJ hadden: was hij goed?

Alvast bedankt voor jullie berichtjes.
Nathalieken

Nathalie
17-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1192


Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik2-8-2005 22:17:28

Mijn vriendin is vorige week getrouwd.
Zij had DJ Bart De Graaf. Het was echt toppie! Iedereen was vol lof nadien. We hebben constant staan dansen. Een aanrader hoor!



sandra

 Meld misbruik3-8-2005 20:05:52

Wij zijn nu reeds 3 weekjes gehuwd in Roskam te Merelbeke.
Wij hadden Partysound als dj en het viel echt aardig mee.
Zelfs diegene die geen dansers waren zoals mijn oma kregen hun zin als ze nummertjes vroegen.
Een prater is het zeker niet want eens het feest goed op dreef was,liet hij zijn micro liggen.
Echt een aanrader!!!
(Moest ik ooit nog eens...)

Groetjes...S.



Kaat

 Meld misbruik3-8-2005 20:56:31

Hoi Nathalie,

Wij gaan volgende zomer in het huwelijk treden en waren ook nog op zoek naar een dj.Wij dachten ook aan dj partysound en als test vroegen we hem op een tuinfeest dat we gaven ter gelegenheid van mijn 25ste verjaardag.Dit zonder iets te zeggen tegen hem.
Dat was echt reuze en dus legden we snel vast.Wij zijn er gerust in en alvast weer een zorg minder.

succes nog met de voorbereiding



lena

 Meld misbruik4-8-2005 19:44:53

Slim bekeken van die fuif.Wij hoeven het niet zo te doen.Mijn broer is vorig jaar gehuwd met partysound en dat was een echt dansfeest.Vandaar dat ik niet verder ging zocht naar iemand anders.Wij vonden het ok met hem en we waren niet alleen.



liesje

 Meld misbruik5-8-2005 18:40:09

Op het huwelijk van mijn mama(2é maal)was hij ook dj en het was echt een party.
Vandaar dat ik zelfs de moeite niet deed om een andere te zoeken.Ook voor de prijs moest ik het ook niet laten.Die valt reuze mee.



Katrien

 Meld misbruik6-8-2005 9:47:10

Op de bbq bij mij collega thuis speelde hij ook een party.Het was een toffe party maar enkel haar kinderen van 12&13 vonden het wat jammer dat hij geen hardtcore draaide.
Voor hen jammer maar de meesten vonden dat niet erg.
Het is uiteindelijk een fuif en geen house-party hé.
Wij hadden er in elk geval geen moeite mee en vonden het een toffe avond met lekker eten en veel drank.
Hij had wel veel recente muziek mee uit de hitlijsten en fuifnummers.
Die speelde hij wel.Dus werd er volop gefuifd.



Britt

 Meld misbruik14-8-2005 20:18:04

Mijn zus huwde afgelopen maand met partysound en het was echt wel tof.Iedereen was tevreden van de dansavond.Volgende zomer is het onze beurt en wij gaan zeker ook bij hem langs.

Ik hoop dat we die avond ook zo een toffe party kunnen hebben.In elk geval betrekt hij alle leeftijden en genre's bij het dansfeest.Op deze wijze komt iedereen aan de beurt.Dat is iets waar niet elke dj rekening mee houdt.
Laat ons hopen dat het bij ons ook zo een feest zal worden.We kijken er al vol spanning naar uit.
Dat het maar snel zover is.




Joke

 Meld misbruik26-8-2005 20:47:16

Wij hebben deze week ook al een afspraak gemaakt met PARTYSOUND.

Ons huwelijk gaat door in mei van volgend jaar en volgende week gaan we bij hem langs om hem vast te leggen.

Al meerdere feesten hadden we hem als dj en het waren echt wel toffe avonden.

Ook zijn prijs valt echt goed mee en geen bijkomende kosten bij hem.

Als je zijn gegevens wil,dit is zijn adres:
partysound@telenet.be

Wij hebben het al beslist welke dj,...nu nog voor de drukwerken en we zijn er.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...