Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hof ter Mude of De grote Stove?

  12-2-2009 11:26:58
Na veel zoekwerk kom ik bij deze 2 zalen terecht. Ik zou graag jullie hulp inroepen om de voor en nadelen van beide zalen eens op een rijtje te zetten. Welke zaal zouden jullie kiezen en waarom?
Alvast bedankt!

Tine
13-2-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 638


Sophie

 Meld misbruik12-2-2009 11:30:16

hoi Tine,
Wij kozen voor hof ter mude.
Ik heb er al meerdere feesten meegemaakt en stuk voor stuk waren ze prima afgewerkt. Niks negatiefs over te zeggen.

Groetjes
sophie 31/10/2009



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 12:19:37

Dag Tine,

De GRote Stove ken k niet maar in Hof ter mude is een van mijn beste vriendinnen getrouwd en da was piekfijn in orde. Zelf kozen we voor een andere zaal omdat ik een hekel heb aan lage plafonds, maar da's wel een redelijk detail...nu ja, voor mij waren hoge plafonds een must...dus bij ons is het 't kasteel Van Moerkerke geworden, en daar ben ik ook heel blij mee!

Succes!
AMaryllis
07-08-09



Sabrina
7-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 14:16:25

Hoi!

Wij knapten uiteindelijk serieus af op de Groote Stove... Ze dubbelboekten ons!! We hadden reeds een afspraak en na vele kilometers te hebben gereden naar de zaal, stelde de uitbater doodleuk vast dat er een ander koppel in zijn agenda op onze trouwdatum genoteerd stond...

Grtjs en veel succes met alle verdere voorbereidigen,
Sabrina
07-08-2009



Sonia
5-6-2009
 Meld misbruik12-2-2009 16:15:24

Ik ben al naar verschillende feesten geweest in De Grote Stove.
Van mij hoor je niks dan positiefs over deze zaal.
Groetjes

Sonia



stefanie
25-9-2009
 Meld misbruik12-2-2009 16:28:59

hela

Wij hebben gekozen voor de grote stove. En zijn tot nu toe heel tevreden. We kunnen er met al onze vragen terecht en niets is te veel.
Ik heb ook een paar kennissen die hun feest daar gedaan hebben en ze kregen niets dan lof van de gasten.
En hof ter mude... tja iedereen kiest voor hof ter mude e....

xxxx
Stefanie 25/09/09



Melanie
5-9-2009
 Meld misbruik13-2-2009 14:43:06

Hallo,
Wat leuk, wij trouwen in september en ons feest zal ook in de grote Stove zijn!! Ik was onmiddelijk verliefd toen we binnen kwamen, en hele vriendelijke eigenaars, dat is ook belangrijk vind ik, niet?? K'heb er trouwens al veel over horen boffen , over Hof ter Mude ook wel hoor, maar in de Grote Stove hangt er veel meer romantiek, iedeaal voor je mooiste dag...

xxx
Melanie 05-09-09



patrick

 Meld misbruik16-2-2009 9:08:40

Goeiedag,
Met de 'grote stove' heb ik geen ervaring, dus daar kan ik niets over kwijt. Over 'Hof ter Mude'
kan ik je wel zeggen, dat wij er al verschillende feesten hebben gehad, en altijd was alles er tot in de puntjes verzorgd. We zijn er zelf ook getrouwd, en zijn zeer tevreden, we hebben niets dan lof gehoord. Ook voor de organisatie van ons feest kregen we de nodige uitleg en tips van de uitbaters, zij hebben tenslotte toch meer ervaring.
Succes
patrick


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info