Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

samen

  12-2-2009 8:01:40
Hallo,
Hier nog eens een vraagje. Zijn er onder jullie die ook samen met hun toekomstige de trouwjurk zijn gaan kiezen of kan dit absoluut niet.

Debby

Meld misbruik



Reacties: 20 | Gelezen: 1055


Kim
1-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 8:09:50

Hoi Debby,

Ik denk dat je daarin beter kunt doen wat je gevoel je zegt. Ikzelf hou mijn kleedje als verrassing voor de trouwdag! Alleen mijn mama is mogen meegaan :-)Ik ben superbenieuwd naar de gezichtjes.

Groetjes
Kim

01/08/2009



Sabine
7-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 8:12:13

Hey

Ik ben samen met mijn zus gaan kiezen. Mijn wederhelft wou niet mee (houd wat vast aan de traditie). Maar koppels die samen het kleed gaan kiezen heb ik totaal geen probleem mee. Is gewoon een eigen keuze hé. Ik ga wel mee om zijn kostuum te kiezen (kwestie dat het toch qua kleur en zo bij mijn kleed past hé).

Groetjes Sabine



Debby

 Meld misbruik12-2-2009 8:40:23

hoi,
bedankt voor jullie snelle reacties.
Bij mij is het probleem dat ik geen zus of vriendin heb die eens mee kan gaan en ook mijn ma is hiertoe door omstandigheden niet in staat. Dus het zou zijn wij samen, of ik alleen, en dat laatste zie ik precies toch ook niet echt zitten.
grtjs



Ann
21-2-2009
 Meld misbruik12-2-2009 8:40:58

Hoi Debbie,

Wij zijn samen mijn kleed gaan kopen. Ik heb er zelfs niet bij stilgestaan wat de traditie zegt.. Ik vond het gewoon veel leuker om dat samen te doen. En achteraf gezien ben ik heel blij, want hij heeft me een kleed doen passen wat ik anders nooit had geprobeerd. Toen ik het aan had wist ik dat dat mijn kleed zou zijn!

Groetjes,
Ann
(21-02-09)



Eva
10-10-2009
 Meld misbruik12-2-2009 8:43:36

Dag Debby,

wij zijn samen om mijn kleed gaan kijken. Ik heb er nooit echt bij stilgestaan dat de traditie zegt dat het zo niet hoort. Ik ben ook mee geweest om zijn kostuum te gaan kiezen. En hij heeft me ook dingen aangeraden die ik zelf nooit zou genomen hebben.
Gewoon doen wat voor jou goed voelt!

Groeten,
Eva



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik12-2-2009 9:02:35

Dag Debby,

Bij mij was het enkel met m'n ouders.
Nu kan het toch wegens bepaalde omstandigheden, zoals bij jou het geval dat je toekomstige meegaat, waarom niet?als jij het niet erg vind?
En een vriendin ofzo?

...

Marieke
18/04/2009



Debby
8-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 9:39:35

Hey naamgenootje!

Wie ga je nemen als getuige?Sorry voor zo een directe vraag, maar bij mij was mijn moeder, grootmoeder en getuige erbij...
Mss je getuige vragen om mee te gaan?;-)
En anders ga gewoon onder jullie 2tjes en maak er voor de rest een gezellige dag van!!


groetjes,

Debby
8-8-2009



Kim
1-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 9:45:46

Hoi Debby,

Ik zou zeker niet alleen gaan hoor. Zoiets moet je met iemand kunnen delen.

Groetjes
Kim

01/08/2009



heidi

 Meld misbruik12-2-2009 10:18:36

hallo, ik ben mijn kleedje helemaal alleen gaan kiezen, en dit zodat er me niemand kon zeggen wat zij ervan vonden en ik hun zin zou geven, ik vroeg de verkoopster zeer eerlijk te zijn en dit heeft ze dan ook gedaan, ik voelde er me zeer goed bij, een vreemde zegt sneller of er iets aan scheelt dan iemand anders, bij andere kan je jaloerse reacties krijgen en hun smaak is zoizo anders dan het jouwe.
ik ben nog steeds tevreden dat ik dit alleen gedaan heb.



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 10:57:03

Mijn verloofde is niet meegegaan bij het trouwkleedjes kiezen. Hoewel ik op een bepaald moment wel bijna verleid was om hem mee te vragen, maar heb het uiteindelijk niet gedaan. Heb er een heel klein beetje spijt van. Heb nl. een prachtige rode jurk aangehad en heb hem niet gekocht omdat mijn verloofde vond dat dit niet hoort. Als hij wél was meegeweest, had hij het waarschijnlijk wel heel mooi gevonden.
Mijn moeder, schoonmoeder, beste vriendin, schoonzus en 2 goede collega's zijn meegeweest op zoektocht (heb dan ook 4 winkels gedaan).
Veel succes!



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 11:04:18

Hey

Ik hou me liever aan de traditie maar dat is natuurlijk ieder zijn eigen keuze. Ik heb zelfs ook graag dat mijn papa dit niet ziet.
Ik had op de dag dat ik mijn kleedje ging kiezen, mijn mama, mijn zus, mijn schoonmama en mijn schoonzus mee en heb daar helemaal geen spijt van. Als ze alle 4 tegelijk zeggen wauw das prachtig en ik dan nog eens zelf weet je gewoon dat dat je kleed is. Kans is natuurlijk groot dat die 4 niet overeen kwamen maar dat was gelukkig niet gebeurd.

Groetjes, Laura
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 11:07:31

Hey Debby,

Ik ben zelf eerst naar enkele winkels met mijn mama alleen geweest en in de laatste winkel, waar ik mijn kleed ook gekocht heb waren mijn ouders er allebei bij. Kan je papa misschien wel mee? Ik vond de reactie van hem nl. wel beste grappig. Die was nogal onwennig en dan helemaal aangedaan als ik uit da paskotje kwam. Maar als dat ook niet lukt, neem dan toch gewoon je vriend mee. Op de dag zelf ben je toch weer anders omdat je haar dan leuk zit, en evt wat make-up. En bovendien...mannen vergeten ook snel hoor (mijn vader weet amper nog hoe mijn kleedje eruit ziet...haha)

GRoetjes en succes met de zoektocht!

Amaryllis
07-08-09



evi
4-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 11:40:02

hey,

mijn verloofde is ook niet meegegaan om te gaan kiezen. Wel zijn mijn ouders en m'n getuige/beste vriendin meegegaan. Ik was eerlijk gezegd blij dat mijn papa mee was. want het was hij die altijd zei van dit niet en dat wel.

groetjes
www.everyoneweb.com/4juli2009



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik12-2-2009 12:33:02

Ik was ook mijn kleedje alleen gaan kiezen, en heb er geen moment spijt van gehad.
er was gewoon niemand die dezelfde smaak had als ik, en ik heb uiteindelijk helemaal zelf mijn zin gedaan.

Groetjes
Heidi
13/09/2008



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 16:33:42

Als je alleen gaat, moet je geluk hebben met de verkoopster. Ik had mijn mama en 2 vriendinnen mee en die zeiden net hetzelfde als de verkoopster, wat ik wel grappig vond. Die verkoopster was zo een bemoederend type en da had ik toen wel nodig ;-)
Moest je in de buurt wonen, ik zou direct meegaan, want kleedjes kiezen is superleuk!

Valerie
04/07/09



Debby

 Meld misbruik12-2-2009 18:59:22

iedereen badankt voor de vele reacties!!!
Ik ben vandaag al eens gaan kijken en passen omdat wij dus binnen 2 maanden al trouwen en jaja, ik was alleen. mijn vriend was een beetje verder een koffietje gaan drinken ;-)
En moet je eens wat weten? Ik heb mijn droomjurk al gevonden gewoonweg prachtig was er meteen verliefd op!!! Goed he!!
Ben zo blij mijn geluk kan niet op vandaag
grtjs



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik13-2-2009 8:32:06

Zie je wel, alles komt goed ;-)
Ben heel blij voor je! Je kleedje is belangrijk en goed dat je het zo snel gevonden hebt!



beynen
12-9-2009
 Meld misbruik13-2-2009 14:45:46

wij trouwen in september en kiezen samen de kleren? wij zijn al 10j samen dus gaan nu ook niet geheimzinnig tegen elkaar gaan doen he. Trouwens mijn zus gaat ook mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd!, ze zien het toch allemaal op de dag zelf he...

Traditie daar heb ik mijn vragen bij, als je samen woont enzo is de traditie ook al verbroken want dan zou je het volgens de boekskes ook geen voorhuwelijkse sex mogen gehad hebben...



s
1-6-2007
 Meld misbruik14-2-2009 11:11:42

Wij zijn voor beiden de kledij samen gaan kiezen. Waarom zou dat niet kunnen?
Ik ben wel eerst alleen op pad geweest, maar ik wist echt niet wat ik wilde. Alles behalve een chique wit kleed, maar waar begin je? En wat ging mijn vriend mooi vinden? Pff, al die stress... Zo'n gedoe maken van kledij kopen, neen, dat had ik er niet voor over.

Uiteindelijk heb ik heel speciaal kleedje gekozen in een knalkleur van Kaat Tilley. Zoiets had ik nooit durven nemen als hij het vooraf niet had goedgekeurd. Het was toch een grote gok omdat het zo anders was.
Hij vond het meteen mooi en dus werd het dat.



patricia
26-7-2008
 Meld misbruik15-2-2009 10:41:49

Hey,
Ook wij zijn bijna 10 jaar samen en zijn op 26/07/08 getrouwd.
Mijn ventje heft mijn kleedje niet gezien tot de grote dag! de verrassing is dan des te groter! hij vroeg zich dikwijls af wat wat ik gekozen had en op "onze dag" was hij onder de indruk!. Dit is een moment dat hem altijd bij zal blijven zegt hij!!
Groetjes,
Patricia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...