Nu Online
Momenteel zijn er 30 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellen verloofde

  11-2-2009 12:05:40
hoi hoi

Ik zit een beetje in met het vrijgezellenfeestje van mijn verloofde... Zijn vrienden zijn echte 'zwiens' tzal zeker met alles erop en eraan zijn vrees ik. Ik ben een beetje bang wat er daar allemaal gaat gebeuren en in welke staat ik hem ga terug krijgen...

zijn er nog onder jullie die hier mee zitten?

Stefanie

stefanie
25-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 22 | Gelezen: 1062


s
1-6-2007
 Meld misbruik11-2-2009 12:09:33

Ik zat daar ook erg mee in en heb dat aan zijn vrienden en broer duidelijk gemaakt.
Het heeft iets geholpen, maar echt prettig vond ik het niet.
Vooral de planning vond ik echt schandalig! 10 dagen voor ons huwelijk terwijl we dat weekend nog kleren gingen kopen. (waren daar laat mee) Die zijn we uiteindelijk 2 dagen vooraf gaan kopen, maar ik word nog steeds razend als ik eraan denk.
Ook vond ik het schandalig dat ik niet werd in geïnformeerd over wanneer en hoelang. 1 avond werd uiteindelijk een hele dag + overnachten en pas in de late voormiddag de volgende dag terug thuis.
Man, ik word er terug kwaad van!!

Dus duidelijk maken aan de organisators dat je enige inspraak wil wat planning betreft!!!
(want neen, mannen denken daar zelf blijkbaar niet aan)



Sara
8-8-2009
 Meld misbruik11-2-2009 12:11:36

Hey Stefanie,

Ik denk dat er wel meerdere bruidjes zijn die zich daar zorgen om maken... Ikzelf ook hoor.
Mijn wederhelft zijn kameraden willen hem zelfs meenemen op vrijgezellen WEEKEND. Dus was zelf ook wel bezorgd om wat ze met hem gaan aanvangen. Nu heb ik met zijn beste kameraad gebabbeld erover en die heeft mij uitgelegd wat ze van plan zijn. Nu ben ik veel meer gerust. Misschien helpt dat voor jou ook!
En in the end: hij trouwt met jou en heeft je ten huwelijk gevraagd omdat hij bij je wil zijn. Dan mogen er nog 20 knappe grieten voorbij lopen, ...kijken mag... Dat zullen wij ook wel doen op ons vrijgezellenfeestje, of niet soms??? :)



heidi

 Meld misbruik11-2-2009 12:16:01

ik zit er ook enorm mee, vooral omdat mijn verloofde meer uitkijkt naar die avond dan naar de trouwdag.
ik weet hoe dat zijn vrienden zijn, bij hen is alles over de top, en mijn verloofde zal dat allemaal gewillig laten doen.
ik kijk niet uit naar diene dag, ik gun hem wel iets maar weet zoizo dat het erover zal zijn.
(misschien moet ik onze 2 zoontjes meesturen, het is toch jongens onder elkaar, :) )



danitsja

 Meld misbruik11-2-2009 12:34:39

mijn verloofde die doet hier niet aan mee. ik ben daar ook niet echt aan, kzou eerder eens denken ik met vriendinnen iets gaan eten en hij misschien ook, mzaar zelf dat zou hij niet doen dusja ik moet mij niet ongerust maken , maar snap jullie volledig



Leen
16-5-2009
 Meld misbruik11-2-2009 12:39:40

Bij ons gaan de mannen op weekend. De drank zal waarschijnlijk rijkelijk vloeien maar ik vertrouw mijn ventje. Ik hoop dat ze zich enorm amuseren want dat zullen wij, de vrouwen, ook doen! Je viert tenslotte maar 1 keer je vrijgezellen! Ik zou daar niet te veel mee inzitten of kwaad worden. Wat heeft dat nu voor nut? Niks



Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik11-2-2009 12:53:34

Wij vieren de vrijgezellenavond lekker samen. Eerst een lekker BBq en dan misschien poolen of naar de cinema en dan een stapje in de wereld zetten.Ik zou me te veel zorgen maken als hij alleen met zijn vrienden weg zou zijn die avond.



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik11-2-2009 13:16:01

Ik zit hier ook wel mee eerlijk gezegd, maar ik maak me meestal zorgen om dingen die uiteindelijk toch niet gaan gebeuren. Het enige wat je kan doen is op voorhand eens polsen bij iemand die die avond organiseert en zeggen dat je niet met "varkensstreken" of wat dan ook opgezet bent. Ik vind persoonlijk dat ze daar - uit respect - rekening mee moeten houden.
Dat wil niet zeggen dat ze geen lol mogen maken hé!



lies
18-5-2009
 Meld misbruik11-2-2009 13:40:52

wij houden het rustig. de meisjes hebben voor mijn een upperwareparty georganiseert in de namiddag dan gaan we eten.en daarna iets drinekn in ons stamcafé. de mannen gaan namiddag paintballen en dna iets eten. en daarna komen zij naar hetzefde café.waarzij dan kunnen drinken a volenté want de meisjes rijden dan naar huis met de auto.
de mannen zijn dan content wnat neimand hoeft dan bob te zijn. en da meisjes zijn ook tevree want zij kunnen hun mannen toch wat in het oog houden.
voila iedereen content :-)



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik11-2-2009 13:56:09

hey,

ik maak me helemaal geen zorgen, ze mogen hem 2 dagen hebben als ze willen.

tenslotte doe je dit toch maar een keer.
ik denk niet dat ze hem naakt gaan laten rondlopen, die verantwoordelijkheid hebben ze wel...

je kan er toch niets aan veranderen of doen, dus best gewoon niet kribbig over doen en geen ruzie maken.




Bart

 Meld misbruik11-2-2009 14:13:05

Stefanie, ik zou me persoonlijk nie te veel zorgen maken. Het belangrijkste is dat je op voorhand erover praat met elkaar en duidelijk maakt wat je wel en niet fijn zou vinden. Verder moet je het dan gewoon wat loslaten, elkaar vertrouwen en elkaar het plezier gunnen. Ik ben 3 maanden geleden getrouwd en mijn vriendin (vrouw nu) ;o)is tamelijk jaloers. Dus ik heb zelf op voorhand tegen mijn kameraden gezegd om daar rekening mee te houden, want ze gingen wat opdrachten voorbereiden. Ik heb een geweldige vrijgezellenavond gehad en ik weet dat zij dat ook heeft gehad. Geniet dus volop van uw vrijgezelle-avond zonder te piekeren over zijn avond. Hij heeft toch al voor jou gekozen. ;o) Have fun. Greetz, Bart (www.motionpictures.be )



Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik11-2-2009 14:22:09

Op dat gebied ben ik blij dat wij niet de eerste zijn in onze vriendengroep die trouwen. Bij de vorige twee viel de vrijgezellen heel goed mee. In de namiddag wat stomme opdrachtjes, gaan eten en 's avonds nog wat stomme opdrachtjes. Er komen geen blote vrouwen aan te pas en geen dingen die onaanvaardbaar zijn. Het enige waar het heel de dag om draait is drank drank drank. Gelukkig kan ik daar goed mee om, want ze blijven allemaal redelijk als ze dronken zijn. En normaal gezien wordt er dan kort na middernacht ergens afgesproken met de mannen en de vrouwen om dan nog wat samen te vieren. Ik maak me nergens zorgen over. Misschien moet je best eerst goede afspraken maken met iedereen.



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik11-2-2009 15:01:14

Hey Stefanie,

Ik was er ook niet helemaal gerust in eerlijk gezegd...MAAR, ha, nu sta ik wel in een sterke posititie: Ik had sowieso al gezegd dat ze dat minstens 2 weken vooraf moesten doen zodat er zeker voldoende 'recuperatietijd' zou zijn en nu hoorde ik dat mijn vriend zijn beste maat (en organisator van het vrijgezellenfeest) zelf ook trouwt een maand na ons. Dus heb ik tegen hem gezegd dat als hij mijn liefste niet deftig aflevert of hem onheuse dingen laat doen, dat ik er persoonlijk voor zal zorgen dat zijn vrijgezellenfeest er ook eentje zal worden om niet licht te vergeten...ha! Dat was wel een goeie, want ik geloof dat ze nu gaan karten ofzo...lekker safe

Zoek dus de zwakke plek van de organisator en dreig ...mijn tactiek, ha!

Succes!
Amaryllis
07-08-09



Ann
21-2-2009
 Meld misbruik11-2-2009 20:01:15

Bij ons is het dit weekend vrijgezellentoestand! Mijn vriend gaat vrijdag en ik zaterdag. Eigenlijk maak ik me geen zorgen, want hij houdt niet van wilde feestjes. Ze gaan gewoon iets eten en achteraf een paar cafeetjes doen. Ik maak me meer zorgen om het mijne!!! Ik mag nog niks weten... Hopelijk komen ze niet af met opdrachten en/of strippers. Maar mijn vriendinnen weten dat ik zoiets niet tof vind...(hoop ik :s) Afwachten dus maar he!

Ann
(21-02-09)



Severien

 Meld misbruik11-2-2009 20:48:23

Vreemd, bij mij is het nooit in me opgekomen om me zorgen te maken over mijn man/verloofde zijn vrijgezellen. Ik vertrouw hem volledig. Hij kan er maar deugd van gehad hebben.

Vind het echt vreemd van jullie, jullie gaan/gingen toch trouwen.




Sophie

 Meld misbruik12-2-2009 10:32:01

hey... Severien,

Het gaat hier helemaal niet over vertrouwen of niet... Is jouw man/verloofde nog nooit vééél te dronke naar huis gekomen? Of eens kattekwaad uitgestoken. Het is logisch dat Stephanie zich ongerust maakt. Zij zegt niet dat zij haar man niet vertrouwd hé.
Ze is gewoon wat ongerust.
Trouwens... eens ongerust, jaloers of wantrouwig zijn is zeker niet erg als het maar in beperkte mate is. Iemand die dat nooit zou doen is mss wel eens naief en zou later wel eens voor zeer onaangename verrassingen komen te staan.
@ stephanie: erover praten meid met de vrienden en met je aanstaande en het komt wel ok.

Groetjes
sophie



Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik12-2-2009 11:44:40

het enige wat ik gevraagd heb aan de getuige is om de drank in te tomen.. Ik en mijn verloofde drinken bijna nooit.. Dus dat is het enige wat ik niet zou willen.. Kheb liever dat hij zijn vrijgezellen nog herrinnerd..

Groetjes

Ellen



Sylvia
25-4-2009
 Meld misbruik12-2-2009 11:55:46

Hey Stefanie,

ik snap je volledig. Ik zat met hetzelfde gevoel. Ik heb het er dan ook met de vriendinnen en vrienden die de vrijgezellenavond organiseren over gehad. Ik wou zeker dat de mannen en de vrouwen dezelfde dag de vrijgzellen zouden vieren en dat we 's nachts ergens zouden samenkomen. Hier hebben ze rekening mee gehouden en nu moeten we allebei 4 april vrijhouden en hebben ze me verzekerd dat het heel tof gaat worden en dat ik mij helemaal geen zorgen moet maken. En eerlijk gezegd: ik kijk er nu zelfs naar uit! Ik zou dus zeker eens met de vrienden en vriendinnen praten.
groetjes,
Sylvia 25/04/2009




Lesley
7-8-2009
 Meld misbruik12-2-2009 13:56:02

Ik maak me eigenlijk helemaal geen zorgen over zijn vrijgezellen. Eerder over de mijne... Ik hoop alleen dat ze hem geen bier geven ofzo, want hij drinkt dat niet.. Maar cocktails en zat thuiskomen mag, maar ik kuis niets op... Heb ik ook al tegen zijn vrienden gezegd... Ik heb ook gezegd dat het minstens 2 weken op voorhand moet... En liefst wel samen, anders moet een van ons twee thuisblijven terwijl de ander zich amuseert, en dat is toch ook niet leuk... Maar ik ga me gewoon amuseren en hoop hij ook.
Probeer je er niet te veel van aan te trekken.

groetjes Lesley
07-08-09



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 16:43:15

'Diene van mij' drinkt ook nooit, maar eens hij in bepaalde gezelschappen is :-) De getuigen en nog een aantal goede vrienden zal ik dan ook laten weten dat we allebei niet te veel drank willen, want ik laat me ook nogal eens meegaan :-) Wil vooral genieten, ook de dag erna!



Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik13-2-2009 9:53:25

Ik zit hier ook mee in die zin dat ik ook aan zo'n avond vast zit natuurlijk; een opgefokte boel waarop je je MOET amuseren. Bij de mannen lukt dat beter omdat er maar gewoon wat bier moet zijn en die vinden alles leuk. Ben niet zo'n grote fan van de vriendjes van mijn verloofde zie je.
Maar ik denk dat het nog zal meevallen; alleen de dag erna zal mijn verloofde de 'griep' hebben; hij heeft namelijk nooit een kater, altijd een griepje.



Geert
4-7-2009
 Meld misbruik13-2-2009 10:16:17

@ Nathalie: je kan evengoed rustige dingen doen: juwelen maken, naar de dierentuin, spellekes spelen,...



els

 Meld misbruik14-2-2009 11:33:06

misschien is het handig om de vrijgezellenavond een weekje of misschien zelfs 2 weken op voorhand te houden, dan maakt het niet zoveel uit als hij ziek is de dag erna en staat hij op de grote dag zelf deftig in de kerk :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...