Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sluier of geen sluier??

  11-2-2009 10:07:46
Hallo iedereen,

Ik heb al een eindje mijn kleedje en ik was ervan overtuigd dat ik geen sluier wilde hebben... Plots begin ik te twijfelen... Mijn kleedje kan perfect samengaan met een 'eenvoudig, niet te grote sluier'. Wie draagt er van jullie allemaal een sluier??

inge

Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1110


lies
18-5-2009
 Meld misbruik11-2-2009 10:10:00

ik heb geen sluier.ik vind dit ook onhandig. je hebt die dag het al moeilijk om dat kleed de baas te kunnen. maar ja ieder zijn keus natuurlijk he



ellen
4-7-2009
 Meld misbruik11-2-2009 10:33:32

ik heb ook geen sluier. past niet bij mij en eigenlijk hoef ik dit ook helemaal niet.

doe gewoon waar je zelf zin in hebt.



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik11-2-2009 10:58:15

Ik heb een sluier met de lengte van mijn lange sleep. Ik vind dat het dan echt 'af' is en voel me 100% een bruidje. Je kan dat maar 1 keer in je leven aandoen en het is zo romantisch :))

Ik heb allesinds helemaal geen spijt dat ik een sluier draag! En mijn zus heeft er ook eentje en we stonden er beeldig mee ;)

Groetjes, Laura



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik11-2-2009 11:02:43

Ik heb ook kleedjes gepast met sluier en vond het geweldig! HEt maakte het plaatje wel 'af' vond ik. Op voorwaarde natuurlijk dat het bij de jurk past... Nu heb ik een jurk gekozen die op zich al vrij bijzonder is en ik dacht dus zonder sluier te doen, maar met stola. Maar nu twijfel ik ook weer...ik vind een sluier wel mooi voor in de kerk en ga misschien toch nog een sluier bestellen en dan de stola gebruiken op de receptie? Ik zou de sluier sowieso niet heel de dag aanhouden, maar in de kerk vind ik 't wel mooi.

GRoetjes,

Amaryllis
07-08-09



heidi

 Meld misbruik11-2-2009 12:02:40

ik heb ook een sluier, het maakt het plaatje af, het hangt ook af hoe je je haar gaat doen, ik steek mijn haar op met tiara en dan de sluier in het opgestoken haar verwerkt, heel modern en toch sprookjesachtig. ik heb ook een bolero, maar het geheel past mooi samen.
doen waar je je goed in voelt...
16 Mei 2009



Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik11-2-2009 12:08:51

hoi,

ik heb ook een sluier, even lang als de sleep van het kleedje.
Die sluier maakt het gewoon af, ik vind het een supermooi geheel. En ik weet dat mijn ventje sluiers ook heel mooi vind ;-). Misschien moet je je toekomstige eens wat foto's laten zien van kleedjes met en zonder sluier, en op zijn reactie letten?

groetjes
Kirsten



danitsja

 Meld misbruik11-2-2009 12:37:04

ik wil een sluier!!! zeker:d
mijn schoonzus heeft spijt dat ze geen genomen heeft, ds waarom niet als je hem beu bent doe je hem gewoon af:d



Veroniek

 Meld misbruik11-2-2009 13:13:51

Hoi

Ook ik heb een sluier gedragen op onze trouw. Tijdens de plechtigheden en de receptie droeg ik hem, na de receptie (dus voor het avondfeest) heb ik m'n sluier uitgedaan.

Het was héél leuk en mooi, als je zin hebt om eens een foto te zien, moet je me maar mailen... veertje1999@hotmail.com

Succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Joke
25-4-2009
 Meld misbruik11-2-2009 15:21:54

Hallo,

Ik draag ook een sluier, die een rand heeft van kant met kleine pareltjes; mijn kleed heeft een lange sleep en de sluier is zo lang als de sleep.
Mijn verloofde heeft eens laten vallen dat hij vele trouwkleedjes eigenlijk gewone witte avondkleedjes vindt en dat een trouwkleed een sleep en sluier moet hebben om af te zijn. Uiteraard heb ik mij daardoor laten leiden :-) maar ik denk dat ik zonder zijn opmerking ook voor sleep + sluier was gegaan.

Moet inderdaad wel passen bij je kleedje.
De kant met pareltjes die op de rand van de sluier wordt bevestigd, komt in het bovenstuk van mijn kleed terug en past er perfect bij.

Doen, zou ik zeggen :-)

Groetjes



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik11-2-2009 17:47:19

Hm, zoals ik al zei heb ik een sleep maar ik weet dat mijn verloofde dat niet mooi vind, maar het is een droom van mij om er een te dragen dus hij zal mij wel mooi moeten vinden.
Overlaatst kwam er een bruidje op tv met een sluier en mijn verloofde zei tegen me: das precies een muskietennet :s slik, we zien wel, hij gaat me wel prachtig vinden!

Groetjes



Els

 Meld misbruik11-2-2009 18:39:17

Hey meid!

Op onze grote dag droeg ook ik een sluier en het maakte het écht af!!! Heb er geen moment spijt van gehad... heerlijk!

M'n manneke was er op voorhand ook niet voor te vinden, maar dé dag zelf vond hij het heel mooi, romantisch,...

Kijk maar eens op onze site www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Je krijgt in je leven maar één kans om een sluier te dragen, dus als je twijfelt: DOEN!!! ;-)

Succes

Els




Ellen
23-5-2013
 Meld misbruik12-2-2009 11:04:25

Ik vind het absoluut niet.. Voor mezelf was een sleep al heel wat.. een sluier is voor mij te romantisch.. Dat wil ik niet



Ibele
3-7-2009
 Meld misbruik12-2-2009 12:05:12

Probleem is natuurlijk je haar. Eenmaal je de sluier uitdoet (na mis of receptie), hangt je haar door omdat er zo lang zo'n gewicht op gesteund heeft... Of niet?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...