Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal oost vlaanderen omgeving Kalken of Merelbeke

  10-2-2009 21:47:11
Hey,

Geweldig forum, al veel nuttige dingen gelezen.
Wij zijn op zoek naar een zaal voor eind dit jaar en hebben er reeds enkele gezien.
Roskam en Caipirinha zijn helaas reeds bezet.

De zalen die we hebben gezien zijn :
- Roserie : heel vriendelijk maar verouderd (restauratie in progress)
- Kasteel van Laarne : vriendelijk, mooie zaal (tot 90 pers) en we zijn ook meteen blijven eten om te testen (het leukste van de zoektocht)
Eten heel lekker en verzorgd maar echt kleine porties, en je wil op je trouwfeest toch ook niet dat de mensen met honger van tafel gaan.
- Hof ten Bossche : De kleine zaal is niet zo gezellig en de eigenares vonden we niet echt vriendelijk, ook bleef ze aandringen om onze datum aan te passen. (terwijl die voor ons een symbolische betekenis heeft)
- Kasteel van Zwijnaarde : momenteel onze favoriet, prachtige locatie, vriendelijk ontvangen en eten zag er verzorgd en lekker uit (niet niet geproefd). wel aan de dure kant

Morgen gaan we naar Renard, zevensterre en 't boerenhof.

Hopelijk heeft iemand iets aan de info en kunnen jullie ons ook informatie bezorgen over Kasteel van Zwijnaarde, Renard, zevensterre en 't boerenhof.

Alvast bedankt

Joeri
1-1-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1361


annelies
9-5-2009
 Meld misbruik11-2-2009 10:49:19

Hallo,

Wij doen ons feest in feestzaal Agathea in Landskouter (Oosterzele). We kunnen er alleen maar vol lof over zijn. Zeer vriendelijke mevrouw, staat voor alles open en geeft goede raad. Je moet maar eens surfen naar hun website.
Maar misschien is dit te ver voor jullie.

Wij hebben al eens gaan eten in het Boerenhof omdat ze zegden dat dit daar zo goed was. Maar ik vond dit er echt niet fantastisch, niet vriendelijk en ook niet veel eten. Ik weet het niet zo daar zeker niet trouwen, maar miscchien hebben er anderen betere ervaringen.

Groeten, Annelies.



Veroniek

 Meld misbruik11-2-2009 13:22:01

Hoi

Wij hebben hetzelfde meegemakt met Hof ten Bossche, maar wij hadden de eigenaar. Helemaal niet vriendelijk en ook onze datum proberen aanpassen! Ik vind ook dat dit niet kan, maar we hebben daarom ook ons feest daar niet gehouden, ook omdat we in het kleine zaaltje moesten of ze gingen ons in die 2 zaaltjes splitsen!

Wij hebben ons feest gehouden in Kasteel Carelshof in Sint-Amandsberg en zijn er vol lof over: héél lekker, héél vriendelijk en een leuke, gezellige zaal.

De zevensterre raden wij niet aan, we hebben daar al verschillende familiefeesten gehad. Wij vinden het daar niet gezellig, we hebben ook maar 1 keer lekker eten gehad daar! En de obers zijn daar niet zo vriendelijk, maar dat is onze mening hé!

In 't boerenhof hebben we ook prijs en info gevraagd, maar die waren niet meer geïntresseerd toen we zeiden dat we 'maar' met 85 personen gingen zijn.

De Renard daar heb ik geen info over, toen wij trouwden waren ze nog aan het opbouwen en ben er nog nooit geweest!

Kasteel van Laarne hebben we eens een jubelium meegemaakt en je hebt idd weinig op je bord, maar vond het er wel gezellig en ik vond dat ze vriendelijk waren.

Veel succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007



Joeri
1-1-2010
 Meld misbruik11-2-2009 17:39:39

Alvast bedankt voor jullie reacties.
Zevensterre gaat niet door aangezien de datum bezet is (werd ons meegedeeld als we daar al waren spijtig genoeg).

Zoektocht gaat verder...en onze datum is idd nogal speciaal (31 december, oudejaarsavond dus) maar we geven de datum (nog) niet op aangezien we net om 12u 10 jaar samen zijn.

Verdere tips zeker welkom !



annen mark
5-9-2009
 Meld misbruik18-2-2009 19:14:42

Beste,

Wij hebben er ook nog aan gedacht om ons feest in Kasteel van Zwijnaarde te doen. We zijne rvoor al een paar keer daar gaan eten en was heel lekker. De service echter voro huwelijksfeest was echt niet goed. Heel wat gezucht aan telefoon om afspraak te krijgen, ter plaatse moesten we gewoon bljiven recht staan, er kon niets aangepast worden, alles moest via hun voorstel. Ondertussen zijn we 3 maanden verder en hebben we nog altijd geen offerte ontvangen.... uiteraard hebben we dan ook een ander kasteeltje geboekt. Nog veel succes met jullie zoektocht!



sofie
1-1-2009
 Meld misbruik2-3-2009 0:31:52

Al eens gedacht aan Tybeert te Lokeren/Daknam ? IS wel aan de andere kant van Gent, maar zeker eens doen. Zoek maar naar de reacties op deze site, allemaal uitstekend. Trouwens ook mijn favoriet. Veel succes, Sofie.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info