Nu Online
Momenteel zijn er 158 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering zaal & tafels

  1-8-2005 21:48:05
Hallo,

Kan er mij iemand leuke ideeën doorsturen ivm met de versiering van de zaal of een bepaald thema aan tafel.
Alvast bedankt

groetjes

ilse
27-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1014


Tine
6-8-2005
 Meld misbruik2-8-2005 8:13:20

Hoi,

Om ideetjes te doen... loop eens langs bij een grote AVA... daar staan dikwijls klaargemaakte, versierde tafels.
Of loop eens langs in de bibliotheek, en snuister eens in de boeken...
Succes !
Tine, nog 4 dagen



Nathalie
5-8-2005
 Meld misbruik2-8-2005 11:58:25

Hoi,

mijn vriend en ik lusten graag een speciaal biertje en hebben onze tafels dus ingedeeld via biersoorten. We hebben bijvoorbeeld een Duvel-tafel, een Leffe-tafel enz. Op de tafel zetten we bierfiches (info over het bier), een flesje en het bierglas. De mensen krijgen bij het binnenkomen een kaartje waarop een afbeelding staat die verband houd met hun bier bijvoorbeeld een duiveltje voor de Duvel-tafel. Het is dus wel nog aan hun om uit te zoeken welk kaartje bij welk bier hoort. Wanneer de mensen dan 's nachts naar huis gaan krijgen ze van ons nog een flesje bier cadeau: ze kunnen kiezen uit de biersoorten die op de tafels staan.
Het is een heel werk geweest, maar hopelijk gaan de mensen het leuk vinden.
Je kan dit ook doen met bloemen en dan geef je de mensen een bloem als ze binnenkomen of een kaartje met afbeelding van een bloem.

Hopelijk kan je hiermee verder.

Groetjes
Nathalie


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...