Terug naar overzicht
Hoi Annelies,Zo zie je maar he, het hoeft niet altijd duur te zijn om prachtig te zijn! Omdat wij in de winter trouwen (volgende week zaterdag aaaggghhh)heb ik zelf een nepbonte stola ineen geknutseld en die is ook erg mooi geworden. Groetjes,Ann(21-02-09)
Hey Annelies,Mag ik vragen waar je deze bloemen gevonden hebt? Twijfel ook om een boeket te nemen uit "nep"bloemen. Valt dit dan niet op dat het geen echte bloemen zijn?groetjesNella
Dag NellaIk heb mijn bloemen gekocht bij bloemen driesen in Antwerpen (nationalestraat)http://www.bloemendriesen.be/p4.htm Het is de enige winkel die ik gevonden heb waar je als particulier je bloemen kan kopen. Al de rest zijn groothandels.groetjes Annelies
Sorry je vraag nog vergeten te beantwoorden over de echtheid ervan.Als ik ze vanuit de zetel nu bewonder valt het me totaal niet op. Van dichtbij kan je het natuurlijk wel zien, maar dan moet je er ook al naar op zoek zijn vind ik.Op de foto's zal je er alleszins niets van zien en dat is voor mij het belangrijkste. Plus we weten ons geld vooral beter te besteden dan aan bloemen voor 1 dag die verkocht worden aan vaak echte woekerprijzen (zoals zoveel bij een huwelijk).groetjes en succes ermee!