Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Waar kunnen we een prieel huren (w-vl)

  1-8-2005 19:50:08
Hallo bruidjes en bruidegommen,

Voor onze huwelijkviering zijn we nog op zoek naar een plaats waar een prieel (of iets dergelijks) kunnen huren (omgeving west - vlaanderen). De viering gaat door in de tuin van onze feestzaal en we willen er zeker iets bijzonders van maken...
Alvast bedankt!

groetjes Syl*

Sylvie
1-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 3579


Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik3-8-2005 17:36:24

Wat is een prieel?
Prinses prieeltje van Kulderzipken ken ik, maar wat het is?

Groetjes
Valerie



Tineke

 Meld misbruik26-11-2007 15:05:16

Dag Sylvie,

Wij doen ook een ceremonie in de tuin van de feestlocatie...en we willen een prieeltje en witte loper. Een loper heb ik kunnen vinden voor 25 € (huur), maar een prieel kan ik ik ook nergens vinden...
Als jij ondertussen al meer geluk hebt gehad laat je me iets weten?
Succes met de planning!

Groetjes, Tineke



Joke
7-6-2008
 Meld misbruik29-1-2008 23:03:26




Joke
7-6-2008
 Meld misbruik29-1-2008 23:05:44

Wij zijn op zoek naar een prieel. Maar waar heb je de witte loper gevonden voor 24€?



Veronique

 Meld misbruik11-3-2009 19:10:29

Wij zijn ook op zoek naar een prieel om te huren, omgeving West-Vlaanderen.
Iemand enig idee waar we dit knn huren?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...