Nu Online
Momenteel zijn er 264 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Originele feestzaal gezocht (Houthalen - Genk)

  8-2-2009 0:57:48
Hey Hey !!

Wij zijn op zoek naar een originele lokatie om ons feest te houden, zouden dit toch stilletjes aan moeten vastleggen (we trouwen pas op 12-06-2010)
Heeft iemand Enig idee waar het mooi, gezellig en toch groot genoeg is (Zo'n 200 pax) ...
Alle ideetjes welkom... Heb zelf geen flauw idee, en om cliché zaal als de ozo bekende Elisee hier regio genk hebben we echt géén zin...
Alvast bedankt !!!!

Grtjs
Graziella

Graziella
12-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1812


tanja
19-9-2009
 Meld misbruik8-2-2009 9:51:38

Dag Graziella,

Een heel mooie zaal is Orangerie-Dennenhof in Bokrijk. Ook de zalen van Bart Claes (regio Diepenbeek) zijn erg mooi.

Grtz,
tanja



Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik8-2-2009 11:13:55

Het Dennenhof in Bokrijk heeft 2 hele mooie zalen. Moet je zeker eens bekijken. Ofwel de kleine graaf in 's Herenelderen. Ofwel de zalen van Bart Claes doen het ook heel goed.



Katrien
22-8-2009
 Meld misbruik8-2-2009 11:14:57

Oei, blijkbaar bijna hetzelfde idee als Tanja. Ik wou ook nog toevoegen De Barrier in Houthalen maar wel peperduur!



Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik8-2-2009 19:36:27

Nja, de Barrier in Houthalen is wel heel goed he. Heel lekker eten en goede bediening en het is ook heel mooi gelegen met een tuin errond enzo.

Succes met de zoektocht!
Evelien



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik8-2-2009 20:06:07

Wij hebben ook voor het Dennenhof gekozen, de 2 grote zalen zijn inderdaad knap & vrij recent vernieuwd. Ook que catering hebben ze heel wat keuze vonden wij. Ons feest moet nog plaatsvinden, maar de communicatie loopt heel vlot & de zaalverantwoordelijk is supervriendelijk! Tot dusver een aanrader. :)



Vera
22-8-2009
 Meld misbruik9-2-2009 13:18:49

de feestzalen van Bokrijk
Steelfactory Genk
de feestzalen van Bart Claes in Diepenbeek en Sint-Truiden
Het Speelhof in Sint-Truiden
Het Bevershof in Bilzen
World Pigeon Centre (WPC) in Hoeselt
De Kleine Graaf in Tongeren



Sara
8-8-2009
 Meld misbruik9-2-2009 22:08:15

de Grotten van Kanne... is misschien wel wat verder uit de buurt, maar je viert je feest ondergronds. De gasten worden afgehaald met een treintje aan de inkom en dan naar de feestzaal gebracht. Ook niet zo goedkoop dacht ik, maar misschien wel eens iets totaal anders dan de meeste feestzalen!



evy

 Meld misbruik11-2-2009 8:51:52

wij deden ons trouwfeest in Plopsa Indoor Hasselt, het was UNIEK! Iedereen spreekt er nog over! Met zijn allen in de attracties brak de saaie bedoening tussen het eten en ook dit was subliem! Ook de prijs was dan nog eens fantastisch, we betaalden 60 euro alles in, van drank tot eten tot dj tot attracties! echt een aanrader!
Een vriendin van mij heeft me dit aan de hand gedaan, als je interesse hebt stuur je gegevens even ik laat je meer info: foreverandever@skynet.be



tom
26-7-2008
 Meld misbruik15-2-2009 20:40:38

hey,

kijk zeker eens op de site van taste catering, zij hebben zalen in deoude mijngebouwen in zolder en werken met leuke trendy food concepten



marjan
30-5-2009
 Meld misbruik9-3-2009 20:33:40

wij hebben gekozen voor Le Mas in Zonhoven (http://www.lemas.be ).


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info