Nu Online
Momenteel zijn er 61 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwschoenen voor de man!

  6-2-2009 16:02:40
Waar vind ik schoenen voor mijn ventje? Volgende week gaan we shoppen in Antwerpen, kent iemand een adres in die grote stad? Zelf zijn we van Halle, ik denk dat dit nog een moeilijke opdracht zal worden, dus graag jullie hulp!

Bedankt

Valerie
02mei2009

Valerie
2-5-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1501


Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik6-2-2009 16:48:38

Hallo,

In Antwerpen, tegen de KBC toren heb je Van Bommel. zeer goede schoenen volgens mijn ventje, maar niet van de goedkoopste


Groetjes



s
1-6-2007
 Meld misbruik6-2-2009 18:00:13

Gewoon in een schoenwinkel. Waar koop je anders schoenen? Of bekijk ik het te simpel? Of zoeken jullie iets specifieks?

Mijn man had schoenen van Ambiorix. Ook niet echt goedkoop, maar in de solden viel het goed mee (ik denk met korting 120 of 150 euro). Hij draagt die nu nog vaak onder zijn kostums.



evy
1-3-2009
 Meld misbruik6-2-2009 18:57:23

Zowat in iedere schoenenwinkel...



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik6-2-2009 23:44:42

Wij zijn in de week in Antwerpen gaan ontbijten (van nog nen bongobon die we hadden liggen) Toen we terug naar huis reden zijn we voorbij een winkel gereden met titel: voor de tere voet en steunzolen. (viel mij fel op en is me bijgebleven omdat we het er nog over gehad hebben in de auto) Ik weet nu niet of dit enkel vrouwenschoenen zijn of ook mannen. Volgens mij een winkel met toch degelijke schoenen, misschien wel wa ouderwets ik weet het niet... Hij was aan de achterkant van de stadsfeestzaal, schuin de baan over. Voorbij de versace enwat is dat daar nog. Een oud winkeltje. Ik weet het niet hé, maar als ge er in de buurt van moest komen...

groetjes, Carolina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...