Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis New York- Cuba

  6-2-2009 10:39:45
We zijn momenteel aan het denken om eerst een paar dagen naar New York te gaan en dan door te vliegen naar Cuba voor wat zon en cultuur, eind september. Zijn er mensen met ervaring met deze locaties of zelfs de combinatie van beiden?

Arianne
1-8-2009
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1506


annick
4-7-2009
 Meld misbruik6-2-2009 11:08:00

Beste,
wij wilden ook op huwelijksreis gaan naar NY en daarna een strandbestemming. De reden hiervoor is: mijn verjaardag is op 11 sept, voor mijn verloofde zijn 30ste verjaardag zijn we naar NY geweest, hij heeft me daar ten huwelijk gevraagd ('k ben dan wel na 2 dagen in het ziekenhuis beland met een apandicit en heb er dus bijna niets van gezien), we trouwen op 4 juli (independence day),... Je ziet, alles heeft dus iets met NY te maken.
Het probleem was eigenlijk de strandvakantie achteraf. Van NY naar Cuba zijn er geen vluchten (ivm de problemen die er tussen beide zijn), we hebben ook gekeken voor Miami en andere canarische eilanden.
Uiteindelijk is het 4 nachten NY en daarna 12 nachten Mexico (playa del Carmen) geworden.
'k hoop dat je ook een geschikte combinatie vindt!
groetjes, Annick



Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik6-2-2009 11:31:00

http://havanajournal.com/travel/entry/direct-flights-fr...
uit dit artikel blijkt dat vluchten mogelijk zijn. In ieder geval bedankt voor de tip... Ik zal het zeker navragen op het reisbureau...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums