Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema

  5-2-2009 21:49:56
wij zouden graag rond het thema voetbal werken voor de tafels: wij gaan namelijk allebei graag naar tvoetbal (vooral clubbrugge)
-heeft er iemand een idee van hoe we de tafels zouden kunnen noemen?

groetjes
severine
(26-06-09)

Séverine
26-6-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 861


s
1-6-2007
 Meld misbruik5-2-2009 22:06:35

Namen van spelers?
Namen van voetbalstadions
Namen van voetbalploegen?
Namen van voetbaltermen (penalty, hands,...)

Ik ken eigenlijk geen bal van voetbal.



marijke
16-5-2009
 Meld misbruik6-2-2009 17:45:42

We gaan dit ook doen en de tafels zijn ploegen waartegen club ooit europees gespeeld heeft. Tafelversiering zijn vlagjes met logo op en naamkaartjes met logo en menukaarten ook met logo van bepaalde ploeg op.



Ines
8-8-2009
 Meld misbruik7-2-2009 9:44:06

Hoi Séverine!

Mijn beste vriendin en haar echgenoot zijn ook verzot op Club Brugge. Zij hadden bij het binnenkomen ieder een inkomticket gegeven met als match hun huwelijk en als zitplaats het tafelnummer. Ik vond het een zeer tof, origineel idee!

Alvast nog veel succes!




An

 Meld misbruik12-2-2009 15:55:25

Je kan ook nieuwe namen verzinnen van voetbalploegen (vb fc naam van familie, werk of iets typisch voor vriendenclubje)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...