Nu Online
Momenteel zijn er 305 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Livemuziek tijdens misviering Oost-Vlaanderen

  31-7-2005 21:41:16
Hallo trouwertjes
Mijn verloofde en ik zijn nog op zoek naar livemuziek tijdens de huwelijksmis. Bij voorkeur liefst een klein groepje (duo eerder) waarvan iemand piano/synthesiser speelt en iemand die zingt. Het genre van Elton John, Celine Dion, ... . Iemand suggesties/aanraders voor regio Oost-Vlaanderen (Wetteren)?
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp.
Groetjes

Nancy
15-7-2006
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1246


Leen
27-8-2005
 Meld misbruik31-7-2005 21:55:39

Dag Nancy,
Wij hebben voor onze mis precies wat jij verlangt... Die mensen zijn wel uit West-Vlaanderen(Brugge) Als je je e-mail heeft zal ik hun gegevens doorzenden...
Veel succes Leen en David



Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik31-7-2005 22:04:23

dag Leen
bedankt voor je bericht.
Je kan mailen naar Nancyvwaele@skynet.be.
En kan je ze ook ergens live aan het werk horen?



nele
20-5-2006
 Meld misbruik1-8-2005 11:16:24

hey leen,

wij zijn van brugge en ook nog op zoek naar muziek van de kerk, zou je hun gegevens ook kunnen doormailen naar steenneeltje@telenet.be, dank je wel

nele



Jessy
3-9-2005
 Meld misbruik1-8-2005 14:05:53

Hey,

Wij hebben een koppel, waarvan beiden zingen. De man speelt piano, gitaar en fluit.

Ze zijn wel van Oostduinkerke, maar komen in heel België (wij trouwen in Kraainem, Brussel).

Je moet maar eens op hun site kijken: www.soluna.be
Zij kunnen je zeggen wanneer je hun eens in een mis kan horen.
Je kan ook gewoon een afspraak maken en dan zingen ze bij hun een paar liedjes die je wilt horen.

Groetjes



Ilse
1-9-2008
 Meld misbruik1-8-2005 14:11:44

Hey,

Ik ken een koppel dat onderandere zingt huwelijksvieringen. Ze wonen in Helkijn. Als je wil zend ik hun gegevens door.

groetjes,

Ilse



liesbet
11-9-2004
 Meld misbruik1-8-2005 16:20:10

het duo dat in onze mis speelde was super. Ze komen beide uit de streek rond aalst. Eva speelt piano, nathalie zingt... het was super mooi... de stijl dat jij opsomt spelen ze zeker...`als je wil geef ik je hun tel. door maar geef me je email dan mail ik het je door

groetjes liesbet



Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik1-8-2005 18:07:16

Hallo allemaal
Wauw, hartelijk dank voor al jullie reacties.
Uiteraard zijn wij geïnteresseerd in al deze info.
Kan iedereen die meer gegevens heeft over de groepen mij dit persoonlijk doormailen?
Zo kunnen we eens contact opnemen met de groepen en eventueel eens een kijkje nemen.
Dus Leen, Ilse, Liesbet, jullie mogen me mailen op Nancyvwaele@skynet.be.
Heel erg supermerci voor al jullie hulp en reacties (nog reacties zijn uiteraard altijd welkom)
xxx



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik6-8-2005 0:20:06

Dag Nancy

Wetteren.. wij trouwen binnen 34 dagen in Massemen...

onze muziek ligt nog niet vast, maar we hebben wel iemand op het oor. een nederlandse die vooral R&B, hip hop, gospel en dan natuurlijk de gewone liedjes zingt.

maar ik kan je wel iemand aanraden die we gehoord hebben maar jammer genoeg niet meer vrij was op onze dag (Isabelle Dewulf), ik denk wel dat zij kan zingen wat jullie willen.

Wanneer trouwen jullie precies?? trouwen jullie in de kerk van Wetteren???

groetjes

Vanessa



Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik6-8-2005 10:21:26

Dag Vanessa
Wauw, voor jullie is het dan niet meer zo lang éh, spannend, spannend. Wij trouwen op 15/07/06 in de kerk van Wetteren. Ik heb de naam van Isabelle Dewulf inderdaad ook aangeraden gekregen van een vriendin van mij die in september trouwt en Isabelle op haar misviering heeft. We gaan dan eens goed luisteren en horen intussen nog eens rond :-).
Groetjes en succes met je trouwfeest.
Nancy



Deborah

 Meld misbruik7-8-2005 18:17:43




Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik10-8-2005 12:16:40

Hey nancy,

Wij trouwen ook op 15 juli 2006 in Kalken! Ik ga dit weekend naar Isabelle Dewulf gaan luisten in een mis in Waasmunster ben benieuwd, ze heeft wel al een optie van een ander koppel op onze datum maar er ligt nog niks vast dus alles kan nog, alleen is het wel spijtig dat er al iemand opstaat.
ik heb ook nog contact gehad met iemand in Eksaarde die gitaar speelt. Die is ook nie slecht



Christophe

 Meld misbruik25-8-2005 23:09:25

Hallo Nancy,

Ik breng live muziek in de mis en tijdens recepties indein gewenst. 'k heb een playlist van 100 nummers gaande van elton john tot john haitt, elvis costello tot ... indien interesse vraag meer uitleg op cversaevel@skynet.be

alvast veel succes en met vriendelijke groeten

elm
ps ben van oost-vlaanderen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...