Nu Online
Momenteel zijn er 361 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vraagje...

  31-7-2005 19:31:49
Beste,
Ik had graag een klein cadeautje gegeven aan mijn vriend, we trouwen binnen 27 dagen!! Nu had ik al iets in gedachten, zo'n muismatje met foto vind ik wel tof maar ik weet niet waar je dat kan kopen! Iemand een idee? Op ons trouwfeest heb ik al voor een grote verassing gezorgd!! Zijn er nog bruidjes die iets speciaal doen voor hun ventje?? en wat? Ik kan jullie spijtig genoeg niet zeggen wat want mijn vriend bezoekt ook regelmatig deze site... Vind het nogal lastig om dat 'geheim' zolang te dragen...Nog even op de tanden bijten!! Alvast bedankt grtn Leen

Leen
27-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1129


kirsten
16-9-2005
 Meld misbruik31-7-2005 19:37:19

bij de hema kan je het bestellen, die muismat. Veel p^lezier met de verrassing!

ki(nog 47 dagen)



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik31-7-2005 19:54:05

Ook bij het Kruidvat kan je muismatjes met foto op laten maken. Ik heb ook een leuke verrassing voor mijn ventje in petto. Hij werkt bij de brouwerij van de Trappisten in Westmalle en verzamelt ook bierglazen van Westmalle. Ik wil hem 2 Westmalleglazen met daarin onze namen en trouwdatum gegraveerd cadeau doen. Ik wil hem dit tijdens de fotoreportage geven, met een flesje trappist erbij zodat we al gelijk kunnen klinken....



Katleen
27-8-2005
 Meld misbruik31-7-2005 21:07:43

Ook wij trouwen binnen 27 dagen, spannend hè!
Nog veel plezier met de laatste voorbereidingen.
Katleen



Vicky
10-6-2006
 Meld misbruik1-8-2005 17:25:09

hey
ik trouw volgend jaar pas maar ben al wel een tijdje aan het denken voor een leuk klein cadeautje voor mijn vriend maar ik vind niks echt origineel. is er iemand die me daarbij kan helpen? hij houd erg veel van auto's maar schaalmodellen heeft hij al genoeg
groetjes vicky



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik2-8-2005 17:19:43

Heeft hij al een schaalmodel van jullie bruidswagen? Anders kan je die misschien zoeken?



Kelly
10-12-2005
 Meld misbruik2-8-2005 20:55:34

Leuk hé, al die verrassingen. Ik en mijn vriend spelen al jaren in een fanfare. Nu is het de gewoonte als er iemand trouwt dat de fanfare een serenade geeft voor het paar. Zo zal dat ook zijn bij ons. Onze fanfare zal in het begin van ons feest ekele korte liedjes komen spelen. Enige tijd geleden speelden we het stuk "I do it for you" van Bryan Adams. Er komt een klein stukje solo in voor saxofoon (wat ik speel). Nu had ik al gedacht om de fanfare te vragen dit nummer te spelen tijdens de serenade waar ik dan dat kleine stukje solo speel (heb ik al gedaan vroeger). tis niet lang maar ja... Nu het dichter komt, begin ik te twijfelen ofik dit wel zou doen. Zou het indrukwekkend zijn? En de mensen moeten wel heel het nummer luisteren tegenover die andere stukjes die er gespeeld worden kort en plezant zijn.
Weet het niet goed....

Groetjes en succes nog!
Kelly


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...