Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huur kledij bruidegom en suite

  4-2-2009 21:59:52
Ik ben op zoek naar adressen in regio Oost-Vlaanderen voor het huren van kostuums voor de bruidegom en suite. Als jullie eventueel ook winkels weten waar mooie kledij voor bruidskindjes te vinden is, dan mogen jullie die ook altijd doorgeven.

Groetjes Sofie
12-09-2009

sofie
2-7-2011
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1436


Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik5-2-2009 0:19:22

Zottegem: Labaere

Groeten
Karo.



CHANTAL
26-9-2008
 Meld misbruik5-2-2009 10:59:09

hey sofie;
Wij zijn de kostuums gaan huren bij azaert in gent.
We waren héél tevreden en het zijn heel mooie en moderne kostuums.
groetjes chantal



gert
24-12-2010
 Meld misbruik25-2-2009 21:19:07

hey Sofie,
Daar mijn broer de suite en zijn kleren gehuurd heeft bij style stailors te aalst en daar méga tevreden was van de service,kwaliteit en de ervaring van de verkoper (die trouwens zeer vriendelijk is) ga ik daar ook om mijn trouwkleren en die van de suite.
gr gert


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info