Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Juwelen demonstratie

  3-2-2009 21:28:23
Hallo,

Ik ben net gestart als consulente voor Victoria. Ik geef dus juwelen demonstraties bij de mensen thuis. Misschien is dit een leuk ideetje als start voor een vrijgezellenavond of gewoon om nog eens meiden onder elkaar te zijn en te kunnen ontspannen tijdens de drukke voorbereidingen van jullie huwelijken.Mochten jullie hiervoor interesse hebben of graag meer informatie ontvangen kunnen jullie me altijd vrijblijvend contacteren op kim.d.g@hotmail.com. Nog even vermelden dat onze gastvrouwen van verscheidenen voordelen en geschenkjes mogen genieten! Ik wens jullie nog veel plezier bij de voorbereidingen en een stralende trouwdag.

Groetjes,

Kim

Kim
14-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1303


Annelies
3-7-2009
 Meld misbruik4-2-2009 7:54:58

Ik ga in maart naar zo'n demo.
Kben benieuwd boekje ziet er allesinds mooi uit



Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik4-2-2009 8:15:10

Dag Kim,

Toch even "voorzichtig" zijn met reclame of dit forum, dit even tussen ().

Het is inderdaad wel een goed idee voor een vrijgezellen?
In welke prijsklasse zitten de juweeltjes?

Groetjes

Marieke
18/04/2009



Nathalie
3-7-2009
 Meld misbruik4-2-2009 9:07:43

Veel succes ermee. Ken de juwelen want heb net een demo achter de rug en heb zelfs juwelen gevonden die bij mijn trouwkleed passen. Spijtig dat je niet eerder begonnen bent maar na de zomer hou ik thuis een demo. Zal je email bijhouden.



Kim
14-7-2009
 Meld misbruik4-2-2009 10:23:19

Hallo,

Marieke, je vind juweeltjes in alle prijsklassen. Je kan al ringen en oorbellen vinden voor minder dan 20€. Uiteraard heb je ook juwelen die iets duurder zijn en dat loopt dan tot zo'n 70€ maar alles blijft echt wel betaalbaar. Als je nog meer informatie wil of als je eens zo'n demo wil organiseren, laat het me dan gerust weten.

Nathalie, blij dat je gevonden hebt wat je zocht. Het is altijd leuk om te horen dat de mensen tevreden zijn. Je mag mijn e-mailadres zeker bijhouden en later contact opnemen.

Groetjes,

Kim



s
1-6-2007
 Meld misbruik4-2-2009 12:42:50

Ik vind dat het begint op te vallen dat je reclame voor jezelf aan het maken bent.

http://www.wijtrouwen.com/main/vilforvie.asp?msgid=1744...



Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik4-2-2009 13:48:28

Het zijn inderdaad wel mooie stukken en betaalbaar.
MAAR ik heb een paar oorringen gekocht die na enkele maanden compleet verroest zijn...



Bruid
13-3-2009
 Meld misbruik4-2-2009 16:43:27

Jammer dat er hier op deze manier geadverteerd moet worden, valt echt wel op.
Zo kan iedereen hier aan een bijverdienste komen he , als we allemaal beginnen met te zeggen wat we doen.
Jammer dat je op deze manier aan klanten probeert te komen.



Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik4-2-2009 20:51:22

Dat er mensen zijn die zo zwaar aan die "reclame" tillen. Ben je er niet in geïnteresseerd dan sla je dit bericht toch gewoon over. Bij mij zijn alle ideeën welkom hoor. Je maakt toch zelf uit of je er op ingaat of niet.

Veel succes met je net opgestarte bijverdienste trouwens. (ik heb na je vorig bericht je mailtje gehad)

Vanwaar ben je trouwens of in welke regio werk jij? Ik ben van Lille (tussen Herentals en Turnhout)

Groetjes, Carolina
1/8/2009



Kim
14-7-2009
 Meld misbruik5-2-2009 10:46:38

Dag Carolina,

Aangezien ik nogal vrij centraal woon kan ik me over heel Vlaanderen en Waals Brabant verplaatsen. We hebben ook zowat overal familie wonen dus dan combineer ik de demonstraties met familiebezoekjes. Afstand is dus geen probleem.

Groetjes,

Kim


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...